HVORDAN BEVARER JEG BRUNFARGEN MIN?

Categories Sponset

REKLAME

Jeg tenkte at jeg skulle tipse dere om et utrolig bra produkt som har blitt veldig populært, noe jeg virkelig kan forstå. Det har ikke bare blitt populært hos andre, men også hos meg. Dette er noe jeg bruker daglig, som jeg har gjort en god stund nå. Jeg snakker ikke om noe annet en TANCARE <3 

Dere som fulgte med på Paradise så vel hvor blek jeg var i starten. Jeg er dessverre ikke så heldig at jeg har masse pigmenter, noe som gjør at det tar lang tid før jeg får farge. Personlig synes jeg det var litt ubehagelig å se meg selv på TV som kritthvit når alle andre rundt meg var brune. Jeg fikk ofte kommentarer som “du er blek”, noe som ikke alltid var like kult. Etter to måneder i Mexico fikk jeg til slutt farge, som jeg har klart å vedlikeholde helt til nå. Det er ikke bare sommer og sol som har gitt meg den brunfargen jeg har nå, men også Tancare. Jeg har brukt TANCARE i litt over en måned nå, og jeg merker allerede stor forskjell. 

Ikke bare har jeg blitt fortere brun, men det har også gitt meg en dypere brunfarge. Jeg har også fått en utrolig fin og jevn brunfarge. Jeg har prøvd litt av hvert uten å være fornøyd, men nå kan jeg med hånden på hjerte si at TANCARE er noe av det beste jeg har prøvd. Jeg kan ikke vente til Morten og jeg reiser til Portugal, der jeg skal være i solen hver eneste dag. Jeg skal ta masse bilder, sånn at dere kan se hvor fin og dyp brunfarge man kan få. Jeg er utrolig glad for at jeg takket ja til å teste ut TANCARE, dette har virkelig reddet sommeren min.

Alt du trenger en en kapsel om dagen, og du vil etterhvert merke forskjell. Du har nå mulighet til å få en finere farge når du skal reise på ferie. Det er hele 40% rabatt på første pakke for dere som ønsker å teste ut produktet. Det er viktig å være tidlig ute da det bare er et begrenset antall. Når du bestiller en pakke blir du abonnent på produktet, men det er INGEN BINDING. Det er enkelt å si opp ved å kontakte kundeservice som du finner nederst på hjemmesiden deres. Bestill HER 

24 kommentarer

24 thoughts on “HVORDAN BEVARER JEG BRUNFARGEN MIN?

  1. Hvis du ikke hadde fått dette sponset, hadde du kjøpt det selv? Hadde du bitt på en slik reklame fra en annen blogger selv? Hva tenker du om å være med på å øke pillebruken blant unge? Syns du dette er en redelig måte å tjene penger på?

  2. Anonym: Hadde jeg fått anbefalt å kjøpe det så hadde jeg gjort det 🙂 Jeg tester alltid ut produkter før jeg anbefaler leserne mine. Liker jeg ikke produktet skriver jeg heller ikke om det 😉 Pillemisbruk var vel litt å ta i

  3. Neéei.
    Trodde aldri du skulle bli en av de som bruker et helt innlegg på reklame.
    Sier opp deg også fra nå

  4. Anonym: Sier sjefen din det samme til deg også når du gjør jobben din ? 🙂 Tviler.
    Den bloggen her er så mye mer enn reklame, og du må bla ganske langt ned før du finner et til reklameinnlegg. Så om det skal så lite til, så har du nok aldri vært en leser heller.
    Ha en fin dag 😀

  5. Når skal du farge håret brunt igjen? Du kledde det så mye, men nå har det blitt litt utvasket!
    Når skal du skiftet ut designet? Det hjelper på motivasjonen også 🙂

  6. Halo. Vil bare meddele at dette ikke vil fungere på alle. Blir du abonnent er det du selv som må avslutte ++ du må regne med inkasso. Dette er bortkastet penger. Jeg kjøpte haircare som inneholder ølgjær, hirse, sink, kobber, biotin og selen. Men det har ikke hjulpet, og jeg har brukt det i over 3 måneder, 2 doser hver dag. Jeg vil heller anbefale at dere tar en tur til sunnkost eller life og høre med anbefalingene fra erfarende folk. Se på blivakker.no, det finnes masse gode kur mot håret 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *