UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Er du redd for å dra tilbake til Utøya?
Nei, det er jeg ikke. Jeg vet at jeg mest sannsynlig er 99,9% trygg på Utøya nå. Jeg har likevel ikke lyst å reise dit, rett og slett for at det ikke gir meg noe godt. Jeg tror nok også at jeg vil synes det er vondt at de har begynt å bruke Utøya på nytt. Jeg har alltid ment at øyen burde blitt fredet, rett og slett for å ha et minnested for venner og familie. Utøya har også en helt utrolig og ikke minst unik utrolig historie, så jeg føler det ødelegger litt med at det har blitt en leir igjen. Nå får jeg sikkert mange sinte aufere på nakken, men det får så være. 

Synes leppene dine har sett så store ut i det siste, har du tatt restylane?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har alltid hatt store lepper 🙂

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Om 10 år har jeg oppfylt mange av mine drømmer. Jeg har bodd i L.A, jeg har kjøpt meg leilighet og reist masse. Jeg har kanskje startet noe helt eget, som eget sminkemerke for eksempel? Jeg har nok fått barn da også vil jeg tro, men det vil mest sannsynlig være helt greit. Eller jeg vet ikke, det er vanskelig å si. 

Hvor mye har du fikset på kroppen din?
Jeg har kun operert puppene mine, alt annet er naturlig. 

Kan du og Andrea lage flere videoer sammen?
Absolutt. Vi tenkte å komme med en ny der vi avslører hemmelighetene til hverandre. Har dere noen andre forslag?

Hvilke tre sminkeprodukter kunne du aldri klart deg uten?
Hmm, godt spørsmål. Contour-stick fra NYX, Foundation min og Dip Brow Pomade fra Anastasia (ANBEFALES).

Hvilken eyeliner bruker du?
Denne fra Isadora

Hva synes du egentlig om praken til Andrea og de?
Først så ble jeg veldig forbanna. Rett og slett for at jeg ble livredd, og det var helt jævlig å komme hjem å finne Andrea “død”. Jeg er aldri langsint, så det tok bare noen minutter før humøret var på topp igjen. Kanskje ikke den beste praken, men man kan ikke tenke over alt hele tiden. De var usikker på om de skulle gjøre det pga Utøya, og de kom frem til at det gikk greit. Jeg overlevde jo, så ingen skade skjedd 🙂

Hva er det beste og verste som har skjedd i livet ditt?
Det beste må være Side2 kontrakten og bloggen, faen så takknemlig jeg er <3 Det verste er helt klart at pappa er død. 

Hva skjer med kollektivet? Skal du og Morten flytte sammen?
Morten og jeg har ikke snakket om å flytte sammen, og det er heller ikke noe som kommer til å skje i nærmeste fremtid. Jeg er så takknemlig for at jeg bor sammen med Andrea. Jeg trives veldig godt sammen med henne. Kunne ikke vært mer fornøyd med valget av roomie 🙂

Har du møtt Kevin i det siste?
Nei, dessverre. Kevin har fått seg jobb på Stord, noe som gjør at han aldri er i Oslo mer. KOM PÅ BESØK. Jeg savner deg og rotet ditt. 

Hvor i Oslo bor du?
Bor mellom Grunerløkka og Sentrum. Litt spesielt nabolag, men trives veldig godt. 

Er det noen fra PH du ikke har kontakt med?
Alle utenom Martine Lunde, Morten, Aleks, Andrea og Martine Johansen.

Er du kristen?
Nei, jeg tror ikke på religion. 

Hvilket flyselskap synes du er best?
Kun for at jeg er redd for å fly, og er skikkelig skeptisk til utenlandske flyselskaper må jeg si Norwegian. Jeg eeelsker Norwergian <3 hvorfor klager alle? Det er et lavprisselskap, så man får det man betaler for. Skal jeg nevne noen andre flyselskaper så er det Emirates, Thai airways, Qatar, og Aeroflot som jeg er veldig fornøyd med. Det er en av få utenlandske jeg tør å fly med hehe. 

Hva er den beste månedslønnen du har fått?
150.000kr.

Bruker du mye penger på shopping?
Njæ, ikke noe mer en gjennomsnittet? Jeg shopper ikke sååå mye egentlig, men et plagg her og der om jeg synes det er fint.

Hva synes du om de andre toppbloggerne? 
Jeg har kun møtt Isabel, Pilotfrue (Juliane) og Martine Lunde av de som ligger på topp. Jeg synes alle disse jentene er helt fantastiske. Pilotfrue virker litt tøff på bloggen, så jeg var veldig spent på å møte henne. Både hun og Ulrik er veldig herlige mennesker. Liker de godt 🙂 Når det gjelder de andre jeg ikke har møtt så er det ingen jeg har noe imot. Synes egentlig vi er en veldig fin gjeng som ligger på toppen, kunne godt tenkt meg å blitt kjent med alle sammen. 

Du sier du har godt kontakt med moren din, men hvorfor er du aldri med henne? Du bor ikke så langt unna.
Det siste halvåret har vært veldig krevende for min del, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til noen rundt meg. Det vil uansett ikke si at jeg ikke har god kontakt med mamma, for det har jeg. Hun er et av de viktigste menneskene i livet mitt 🙂

29 kommentarer

29 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Kan dere ha ulike challenges sammen? F.eks mixed makeup challenge, sminke hverandre i blinde o.l. ❤

  2. Kan dere ha den smoothie challengen der en av dere legger i 3 valgfrie produkter, imens den andre ikke ser på, så skal den andre gjette hva det er osv

  3. Så bra svar på spørsmål! Elsker at du tar deg tid til å svare! Du er mitt forbilde! <3 Hvor ligger eller hva heter videoen der Andrea pranka deg?

  4. Hvis det meste du har fått er 150000. Hva tror du f.eks. Isabelle Eriksen eller Martine Lunde har fått? Du har spennvde og varierte innlegg, men Isabelle bare spammer med link til blogginnlegg selvom hun iblant snapper om helt andre ting.

  5. Min dip brow promade fra Anastasia har blitt tørr på midten, noen forslag til å få den litt mer som den var?

  6. Hvorfor lyver du om Restylane ? Så deg på klinikken.. Du kan heller være enig sånn at barn forstår at leppene dine ikke er ekte

  7. Victoria❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ sier:

    Hvor ligger pranken?!?!😂❤️😭😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *