VIL DERE AKSEPTERE RUMPA MI NÅ?

Categories Samfunn

30 kommentarer

30 thoughts on “VIL DERE AKSEPTERE RUMPA MI NÅ?

  1. Helt ærlig Sofie så vil jeg bare si at størrelsen på en rumpe har ikke noe å si i det hele tatt. Grunen til at den får så mye fokus og ?hat? er fordi du eksponere den så mye. Og det samme gjelder generelt alt, folk vil alltid ha noe å hate på uansett hvor stor eller liten rumpe du har. Så vis du er usikker på rumpen din eller noen annet så hadde jeg annbefalt å ikke eksponere den så mye.❤️❤️

  2. Uansett rumpe, stor eller liten, hengete eller fast? Er det først og frems du selv som må være fornøyd med din egen rumpe, ikke andre!😁 Så ikke la deg påvirkes av va leserne dine synes om den, men va du selv synes!❤️

  3. Den er like flat og liten. Det har ikke skjedd et under. Vet ikke hva du vil med dette bildet, jeg har sett deg på byen et par ganger, og ja den er flat. Who vcares liksom?

  4. Hvorfor skal folk blande seg oppi hvordan andres kropper ser ut?
    Du har en perfekt rumpe og kropp generelt! Du er dødsfin og dødspen – akkurat slik du er! Ikke la andre prøve å dra deg ned i deres gjørme på grunn av deres usikkerhet og sjalusi! Ikke bry deg om mennesker som kommer med hat og missunnelse. Det er de som har er stort problem.

  5. Rumpen din er like flat som Danmark. Gå å tren den flate rumpa di. Du sitter på rumpa å blogger (Ikke rart at den er flat) Dessuten suger du til å blogge.

  6. Har alltid akseptert den. Synes den ser bra ut. Hva har størrelse og fasong å si uansett? Hele deg er FLOTT!

  7. Har alltid akseptert den! Håper ikke du har forandra på den. Jeg har(/hadde?😶) samme form som deg på rumpa, og jeg prøver så godt jeg kan å leve med det hver eneste dag. Jeg prøver å holde motet oppe og like meg selv, som jeg føler jeg begynner å lykkes med. Jeg håper så inderlig du ikke har gjort noen plastiske inngrep her, jeg ser så opp til deg. Det ville knust meg. Du er så nydelig.

  8. Det ser ut som du nettopp har vært på do. Merkene etter do-ringen synes på rumpa di. Uheldig!

  9. Slutt å bry deg om hva alle andre tenker. det er de som aksepterer den og de som ikke gjør det. De fleste av oss gjør det. Det har ikke noe å si, ikke bry deg om hva andre tenker. Hvorfor skal vår mening ha noe å si egentlig. Du viser den jo fram og spør??? Hva får du ut av det?

  10. Hvor gammel er du egentlig? Dette er utrolig spesielt å legge ut. Har du så store problemer med deg selv og så ekstremt lite selvinnsikt, så burde du kanskje søke noen form for hjelp?

  11. Må du liksom vise frem rumpen din hele tiden da? Må tåle å få tilbakemeldinger. Tenk på oss som logger oss inn på bloggen din og får flashet rumpen din eller puppen din eller hva faen opp i fjeset når vi besøker bloggen. Slik du gjør når du får gjester også?? flasher ved inngangsdøren?

  12. Rumpa de er like stor som før, bare tatt i en annen vinkel. Du er kjempe fin, om rumpa di er stor eller ikke definerer ikke deg som person.❤️❤️ Du er forbildet mitt, løv u;))

  13. Skjerp deg Sofie! Du hadde ikke operert rumpa for noen nettroll om du virkelig var fornøyd med deg selv som du sier og som du MÅ FORTSETTE Å SI! Du er såå mye bedre enn de…💓💓 i tillegg, å trene den opp er en helt annen greie selv om jeg ikke tror det er det du har gjort. Mye større er den ikke om vi er ærlige med deg.

  14. Ta deg en tur tilbake når du har lært deg å skrive riktig! Viktigere med noe mellom øra enn svær ræv.

  15. When people hate on you, it?s because you?ve got something they want. Money, beauty, kindness, friends, a personality, and a good life right now.

  16. Jeg tror at når man poster bilder av kroppen sin, så vil man få kommentarer, uansett hvordan kroppen ser ut. Rett og slett fordi at det er så sjukt mange som ser det, og halvparten er nedlatende, pussy folk bak en skjerm. For halvparten av befolkninga er faktisk sånn. Små drittunger og eldre fucked up folk. Men din kropp, som alle andres er helt normal. Og det vet jeg jo at du vet, herregud. Embrace the fucking freedom, liten ræv er digg❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *