10 PERSONLIGE SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Når er du født, og hvilket stjernetegn er du?
Jeg er født 30.03.95 og er derfor Væren. Jeg kjenner ingen andre som er så opphengt i stjernetegn som det jeg er, og jeg virkelig ELSKER stjernetegnet mitt. Jeg kunne aldri vært noe annet, og kjenner meg ikke igjen når jeg leser om andre. Jeg er seriøst den personen som sjekker om stjernetegnene våre matcher før jeg begynner å date en fyr.

Beskriv hvordan du er i et forhold?
Åååh, jeg kjenner faktisk at denne er litt vanskelig da man gjerne ikke ser seg selv like tydelig som partneren din kanskje gjør. Jeg vil likevel beskrive meg selv som veldig omsorgsfull, tilgivende, gir personen jeg er sammen med mye frihet og tar kanskje veldig lett en “lederolle” i forholdet da jeg har lett for å ha en personlighet som tar kontroller og fort kan “overkjøre” de rundt meg med mindre jeg blir satt på plass. Jeg elsker også å overraske, og er typen til å komme hjem med gaver eller invitere med på noe hyggelig sammen. Jeg elsker å glede andre!

Når var sist du hadde kjærlighetssorg?
2016.

Hvordan ønsker du at personligheten til han du er sammen med skal være?
Jeg er selv veldig hardtarbeidende så for meg er det viktig at den jeg er sammen med har like verdier som meg når det kommer til jobb. Jeg tar ikke jobben min forgitt, og legger mye mer tid i det enn hva folk kanskje tror. Jeg jobber hver eneste dag, og det er sjeldent at jeg legger fra meg jobben for å slappe av eller gjøre noe morsomt. Drar jeg ut med venner så kan jeg garantere dere at jeg har planlagt alt i god tid i forveien, slik at en litt redusert dagen derpå ikke skal ødelegge for innholdet her eller på mine andre kanaler. Det er også viktig at han ikke er kontrollerende, og lar meg gjøre det jeg ønsker. Jeg er en “fri sjel” som jeg selv liker å kalle det, og har ingen problemer med å stikke om jeg føler at personen nær meg prøver å kontrollere hva jeg gjør. Jeg vil ikke bli fortalt at jeg ikke kan dra ut med venner eller ikke snakke med de jeg ønsker å snakke med. Jeg går også kledd som jeg selv  vil, så kommentarer om hvordan jeg skal kle meg hadde heller ikke vært greit.  Jeg hadde heller ikke akseptert at han skulle holdt meg igjen fra å reise på ferie med vennene mine, og gutter som er kontrollerende er den største turn off for min del. Jeg eies ikke av noen, og kommer derfor ikke til å akseptere å bli behandlet sånn heller. Utenom det er det viktig at han liker å reise, elsker dyr, er åpen for å kutte drastisk ned på kjøtt eller er vegetarianer selv. Han må også være snill, og gå overens med venner og familie 💕

Stemmer det at du tjente 395.000 i fjor?
Nei, det stemmer ikke. Firmaet mitt tjente 849.000 kroner, så det var ca 100.000 ned fra året før. Det er derfor ekstra morsomt å se at dette året har vært mitt beste når det kommer til jobb, og jeg tror jeg kommer til å slå 2018 ganske greit 😍

Hva skremmer deg mest rundt det å møte en ny? 
Så sær som jeg er så er det hundre ting jeg synes er skremmende rundt det å møte noen ny. Det er sikkert bare jeg som henger igjen i 2009, men jeg er enda der at jeg synes det er flaut å gå på toalettet å tisse når jeg er med noen jeg ikke kjenner så godt 😂 Jeg tror nok jeg bare alltid har vært veldig vandt til å være i forhold, og derfor ikke helt lengre husker hvordan det er å ikke være så trygg på noen om det gir mening?  Jeg er jo også ganske tilbaketrukken når det kommer til det å være intim, og har aldri vært den personen som har hoppet til køys med noen jeg ikke kjenner (og nei, det er absolutt ikke noe galt med å gjøre det). Jeg er generelt ganske usikker rundt nye mennesker, og det tar meg alltid litt tid før jeg klarer å være helt avslappet rundt noen ny. Så det er vel egentlig hele denne “bli kjent” prosessen som er skremmende for meg.

Kommer du til å ta vaksinen?
Ja, det gjør jeg.

Hvordan har du det? Om du skal svare helt ærlig?
Sett bort i fra at jeg ikke kan reise, så har jeg det helt ærlig veldig bra. Jeg er lykkelig, har masse energi og motivasjon. 202o har vært mitt verste, men også beste år. Jeg har utviklet meg både når det kommer til jobb, men også privaten. Jeg er så forbanna takknemlig for alt som har skjedd meg dette året, for shit så utrolig mye jeg har lært ❤️

Nevn noe som gjør deg sint?
Urettferdighet, dyreplageri og mennesker som tråkker ned andre for å fremme seg selv og sin sak.

Hvem skal du feire jul sammen med?
Mamma, søsken og tantebarn 🥰

5 kommentarer

5 thoughts on “10 PERSONLIGE SPØRSMÅL & SVAR

  1. Håper du er stolt av din egen utvikling på de fleste plan og du er generelt en gledesspreder med bloggen din 🙂
    Mitt personlige spm er; Hva slags undertøystype er din favoritt? Typ string, hipster, truse osv.

    Ps. Du er veldig søt og pen 🙂

  2. Hvorfor trynet ditt ikke har vært klistret på plakater til frisørsalonger, hm, you name it er helt utrolig. Du er så modellpen som det er mulig å få det, noen i disse megakonsernene bør kjenne sin besøkelsestid!

    God Jul Sofie 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *