12 RANDOM SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Hvilken blogger ville du byttet liv med?
Jeg har veldig lyst til å si Janni Deler da hun virkelig lever drømmelivet, men samtidig så har jeg ikke lyst til å ha ansvaret for et barn haha. Jeg bare synes det er så fantastisk å se hva hun og mannen har fått til, det er virkelig så inspirerende. Jeg har jo også veldig lyst til å bo i utlandet og reise masse slik som de gjør, så jeg skulle vel overlevd som mamma om jeg hadde fått livet og villaen hennes haha.

Hvilken blogger ville du ikke byttet liv med?
Nå er jeg jo nesten litt dobbeltmoralsk med tanke på hva jeg skrev over her, men jeg ville ikke byttet liv med en mammablogger. Dere vet jo hvor lite jeg ønsker barn for øyeblikket, og jeg er livredd for A4 livet. Jeg kunne likevel gått med på livet til Janni da hun har alt jeg ønsker meg utenom barn haha.

Har du bare lyst til å drive med blogg? 
Nei, det har jeg ikke. Jeg har veldig lyst til å utvikle meg videre, og jeg vet at jeg kommer til å gjøre det etterhvert også. Som jeg har nevnt til dere for veldig lenge siden så ønsker jeg jo å lage mitt eget sminkemerke, jeg vil investere i flere boliger og jeg ønsker å starte opp flere firmaer. For øyeblikket så holder jeg på å bygge min egen merkevare og AS, så får jeg starte på noe nytt når det blir “kjedelig” hehe!

Favoritt sang?
Rita Ora – I only want you.

Mest turn off med gutter?
Det må være de som ikke har noe mål eller plan for fremtiden sin, som bare bruker livet sitt på å sove.

Mest turn on med gutter?
Det motsatte av det jeg skrev over her. Jeg synes det er så sexy med gutter som virkelig jobber hardt mot målene sine, som har gode rutiner og som virkelig står på. Hardtarbeidende menn er sexy!

Din gulity pleasure?
Det må vel være at jeg spiser godteri typ hver eneste dag. Jeg må virkelig skjerpe meg nå, det begynner jo nesten å bli flaut.

Hvilke type mennesker går du ikke overens med?
De som alltid er negativ, og snakker nedlatende om andre.

Hvilke type mennesker går du best overens med?
Vennene mine er veldig forskjellig, så jeg tror ikke jeg går overens med en type menneske. Jeg tiltrekkes veldig av god utstråling, energi og mennesker som generelt er gode og snille.

Hva var det verste du kunne få servert som barn?
Jeg har dessverre ikke endret meg noe på disse årene, så fisk. Jeg likte ikke fisk som barn, og jeg liker det heller ikke som voksen. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg ikke har spist fisk på sånn 10 år haha.

Hvilken jobb kunne du absolutt ikke hatt?
Telefonselger. Jeg føler at man får så utrolig mye kjeft, og møter på masse sure og negative mennesker haha.

Når hadde du kjærlighetssorg sist?
Jeg fikk oppleve skikkelig kjærlighetssorg da jeg var sånn 14 år gammel, og jeg har aldri hatt det så vondt hverken før eller etter.

 

4 kommentarer

4 thoughts on “12 RANDOM SPØRSMÅL & SVAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *