MINE VERSTE ANTREKK

Categories Blogg

Jeg så at Andrea la ut et innlegg der hun viste frem sine verste antrekk, og jeg synes det var et utrolig morsomt innlegg. Det er jo utrolig gøy å se hvor mye man kan endre stil på bare noen måneder/år, så jeg bestemte meg for å gjøre det samme. Er det noen som virkelig har gått gjennom forskjellige perioder når det kommer til klær så er det vel meg haha.

Altså, hæ? Hva er det jeg har på meg?? Buksa og toppen kunne funket sammen med tanke på farger, og at buksa har røde striper på siden, men hva skjer med jakken? Det var virkelig ikke en fin sammensetning av klær haha. 

Antrekket kunne jo funket om jeg hadde tatt på meg en annen bukse, og byttet sko. Hva i alle dager skjer med valget av sko til dette antrekket??? Det er faktisk noe av det teiste jeg har sett på veldig veldig lenge. 

Jeg vet ikke om det bare er meg, men det var virkelig ikke noe som var fint ved denne outfiten. Jeg burde valgt en helt annen bukse, for det så helt teit ut at det var så trangt ved buksene, mens overkroppen var så mye? Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg regner med at dere ser hva jeg snakker om. 

HAHAHAHA, HVA ER DET JEG HAR PÅ MEG??? Det er ikke at klærne er så ille i seg selv, men det er hvordan jeg har valgt å bruke de. Jeg burde hatt på meg andre sko (igjen), og jeg burde hatt litt andre farger. Det var en utrolig kjedelig, og ikke minst rar kombinasjon. 

Hva synes dere om klærne jeg hadde på meg på disse bildene? Yes or no? 

12 kommentarer

12 thoughts on “MINE VERSTE ANTREKK

  1. Det er vel sånn de fleste av oss går kledd. «Kjedelig» på deg, fordi du alltid er så fresh og flott ellers 🙂

  2. Komisk at du ble så sint på folk som kommenterte stilen din den gang.. men man endrer seg vel og blir mer voksen. Bra!

    1. Jeg likte jo veldig godt det jeg gikk med da, og jeg synes ikke det er greit å kommentere hva andre går med. Vi alle er forskjellige, og liker forskjellige ting. Hva du synes er fint trenger ikke jeg å synes er fint, og greit er det. Det hadde vært utrolig kjedelig om alle skulle kledd seg likt, så vi må godta at andre er annerledes uten å komme med pekefinger og fortelle at man må forandre seg. Jeg kommer nok til å synes mye av det jeg går med nå er mindre pent om noen år, men jeg digger jo fortsatt de klærne nå 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *