KLOKKEN 02.30

Categories Blogg

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av meg selv, for hva er det jeg egentlig driver med?? Jeg våknet opp på søndag til at jeg hadde hatt en “liten” photoshoot da jeg kom hjem fra byen på lørdag. Jeg vet ikke om jeg tenkte på å ta bloggbilder med tanke på at jeg hverken har kamera eller Morten, eller om jeg bare følte meg såpass bra at det passet seg med en liten shoot. Jeg husker ikke om jeg har fortalt dere det eller ikke, men jeg måtte levere inn kameraet mitt da det ikke ville registere minnekort mer. Jeg kjenner at jeg gruer meg til å få det tilbake, for det koster sikkert ganske mye med tanke på at det er inne i kamerahuset. 

Utenom en photoshoot og ødelagt kamera så har det ikke skjedd så mye denne helgen. Jeg har vært en tur ute på byen, og i går var jeg på kino for å se Fast and Furious på kino. Jeg har egentlig aldri vært spesielt fan av de filmene, men det var ikke så veldig mye å velge i. Personlig så synes jeg ikke filmen var så bra, og jeg hadde litt vanskeligheter med å henge med. Jeg er jo ikke akkurat en sånn person som liker filmer med masse drap og skyting, så jeg er kanskje ikke den rette til å dømme filmen haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *