New shoes & nails

Categories Hverdags

Etter å kun ha vært opptatt av trening det siste året, og lagt pengene mine igjen på treningklær og tilbehør, er det utrolig godt å endelig ha begynt å bruke penger på andre ting. Nå som sommeren har kommet og jeg skal gjøre litt andre ting enn å bare trene, merker jeg behovet for andre klær også. Syntes det har kommet så utrolig mye fint i butikkene, og det er så utrolig mye jeg har lyst på. Men da jeg ikke svømmer i penger må man kjøpe litt og litt. Fikk akkurat skoene jeg bestilte fra Nelly, og er skikkelig fornøyd. Kan nesten ikke vente med å komme meg til Santorini der jeg kan bruke skoene mine litt mer enn jeg kan her hjemme i kalde Trondheim. 


Disse kan du få kjøpt HER til kun 299. 

Disse kan du få kjøpt HER til kun 199. 

1 kommentar

1 thought on “New shoes & nails

  1. Skoene og neglene dine var sykt fine 🙂
    Er ikke noe must å være så “pen” når det bare er kaldt og snø/regn. Gjør det samme selv. Fashionista’en kommer ut på sommeren 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *