Skjer det virkelig igjen?

Categories Hverdags

Jeg kan faktisk ikke tro at det er mulig å ha så mye uflask som det jeg har. Det er bare 3 uker siden jeg var syk å nå er jeg det igjen. Jeg har nesten ikke sovet i natt da jeg har våknet hvert 5 minutt. Jeg har hatt magesmerter, hodepine, svetta og vært kald. Nesesprayen har vært redningen min i natt og idag. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten den. Så jeg må bare beklage for et kjempe sent blogginnlegg, men det er ikke lenge siden jeg klarte å komme meg opp av sengen. Jeg har spist to brødskiver i dag å klokken er snart 7  haha. Det verste var at jeg måtte komme meg ut av døren, for jeg måtte ordne meg linser. Jeg er faktisk blind uten linser å jeg virkelig hater å gå med briller. Egentlig syntes jeg briller er kjempe fint, men jeg kjøpte bare noen briller for å ha noen liggende så mine er alt for store. Så jeg ser faktisk ut som de strenge lærerne man ser på film, de som har brillene langt ned på nesa mens de stirrer på deg. MEN det er ikke vits å henge med leppa selv om man er syk, for det er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett. Jeg må bare få slappet av nå, så er jeg sikkert frisk igjen ganske fort. 

21 kommentarer

21 thoughts on “Skjer det virkelig igjen?

  1. Syntes du bar kjempefin med briller jeg! 🙂 Det er en vanesak. Selv syntes jeg att jeg er “naken” uten brillene mine, og har snart en hel skuff med briller i alle former og fasonger, haha

  2. Mittfamilieliv: Tusen takk for det 🙂 ja det tror jeg på. Bruker de ikke så ofte da jeg syntes det er lettere med linser, for brillene blir nesten litt i veien? haha. Deilig å bare bruke briller da, sparer mye penger på det 🙂

  3. Ønsker deg en riktig god bedring, Sofie! <3
    Om du ser på bloggen vår, så kanskje du føler deg litt bedre ^^,
    Hehe! Dette er ikke et triks bare for å få deg inn for å ta en titt, det er en grunn 😀

  4. Filippaa: Tusen takk for det 🙂 <3
    Var innom før jeg fikk kommentaren fra deg. Jeg sier det igjen, TUSEN TAKK 🙂 dere gjorde virkelig dagen min bedre ! Håper dere får en suuuper helg 🙂

  5. Så synd at du har blitt syk! Er selv ganske blind uten linser, men av og til tar jeg dem ut og bruker brillene mine istedenfor da jeg syns det er lettere, hehe. Syns du var kjempefin med briller jeg 🙂

  6. Er de bildene der gamle, eller er de tatt i dag?
    Ser ut som de er tatt for sjuukt lenge siden😲

  7. på det første bildet trodde jeg først det var bilde av læreren i Riverdale (som hooket med Archie, om du har sett serien) lignet syyykt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *