SIDEN DET ER FREDAG

Categories Sponset

//Sponset innlegg


hahaha blinkskudd?

Siden det er fredag og HELG tenkte jeg å være ekstra snill med mine lesere å gi dere en rabattkode på Prowhitening. Jeg har selv brukt produktet og er kjempe fornøyd med resultatet. Jeg tok dessverre ingen før bilder da jeg ikke følte for å vise fram mine….gule tenner haha. Tannblekningen er utrolig lett å bruke, i tilegg står det godt forklart på baksiden hvordan du skal bruke produktet. Jeg så allerde en forandring etter første behandling, noe som var utrolig gøy. Prowhitening ville veldig gjerne gi leserne mine en rabattkode i forbindelse med lansering på nytt design. SÅ om du ønsker en bra og billig tannblekning hjem i posten bruk rabattkoden SOFIE50 ved bestilling, og du vil få 50 kr avslag. 
 

4 kommentarer

4 thoughts on “SIDEN DET ER FREDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *