Hello America

Categories Reise

OM BARE NOEN TIMER STARTER REISEN TIL NEW YORK!!! Jeg tror ikke det har gått opp for meg enda at jeg snart vil befinne meg i New York, herregud så heldig jeg er. Jeg har drømt om å reise til New York så lenge jeg kan huske, og endelig er det min tur. Kofferten min er nesten tom, for hvem drar med full koffert til New York? Ikke meg i alle fall. Jeg begynte å planlegge denne turen for kjempe lenge siden, så vi har utrolig mye vi skal rekke å gjøre de 7 dagene vi skal være i New York. På onsdag skal vi leie oss bil å kjøre til en Outlet som ligger en time utenfor New York. Her kan man finne alt fra Nike til Prada, så det skal absolutt ikke være vanskelig å bruke penger, JEG GLEDER MEG.


For dere som ønsker å se mer av denne reisen legg meg til på snap “sofieeec ” 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hello America

  1. Oh my gad :0 du skal til New York? What ;D Kos deg masse, og fortell om turen når du har anledning. New York har lenge vært en drøm her, og drømmer fremdeles om det. Hehe
    Ønsker deg riktig god tur søta! 😉 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *