Mine negative egenskaper

Categories Personlig

Jeg er sta som et esel.
Ja, i noen tilfeller er det kjempe bra å være sta. Det verste jeg vet er mennesker som virker som de ikke har noen meninger og er enige med alle rundt seg. MEN det går en grense, hehe. Jeg er sta uansett hva det måtte være, selv om jeg skjønner at jeg har tatt feil. Da er jeg enda mer sta kun for at jeg føler meg kjempe dum, haha. 

En liten bitch med promille
Jeg vet ikke hvorfor det irriterer meg, men av en eller annen grunn irriterer fulle folk meg så utrolig mye ( selv om jeg er kjempe full selv og minst like irriterende), noe som gjør meg til en liten bitch. Fulle mennesker som tar seg til rette, griser ut halve drinken, dytter andre, tar med seg venninna si på do for å stå der i 30 minutter og gutter som tror de har sjans på alt og alle. Gjerne de som tar deg på puppen før de i det hele tatt har hilset på deg , AHH!! haha. Disse punktene får demonen til å komme ut. Jeg gjør aldri noe slemt, kan selvfølgelig komme med en kommentar her og der ( uten å mene noe vondt med det, tilgi meg). MEN jeg suger til å skjule når noe irriterer meg, så du vil nok klare å se om du irriterer meg på fylla en dag haha. PS; Jeg gjør mange av de punktene jeg selv irriterer meg over, lenge leve dobbeltmoralen ♥

Vanskeligheter med å åpne meg
Ahh, denne egenskapen er vel den som irriterer meg mest. Jeg er vel en av verdens mest utadvendte personer og kan snakke om alt til alle, men når det kommer til veldig personlige ting sliter jeg ekstremt mye med å åpne meg. TIl og med til de jeg stoler på mest. 

Tilgir alltid
Det å tilgi er så absolutt ikke en dårlig egenskap, men det er likevel viktig å sette ned foten. Alle mennesker kan gjøre feil, og det er viktig å kunne se hvorfor mennesker gjør som de gjør. MEN, man skal faktisk ikke godta alt vondt andre gjør mot deg, og det er vel kanskje der jeg er alt for snill noen ganger. 

Får fort dårlig samvittighet
Er det en person som får fort dårlig samvittighet uansett hva, så er det meg. Sikkert vanskelig å forstå etter at jeg fortalte om meg + promille, men det er altså sant. Når vi skulle hjem fra New York fikk vi en sjåfør som virkelig knuste hjertet mitt når han gikk ut av bilen for å ta ut koffertene våre. Ikke nok med at det er en “selvfølge” at han skal bære koffertene våre over alt, så hadde han i tillegg skikkelig slitte og skitne klær på seg. Noen liker slitte og skitne klær, men jeg satt igjen med det inntrykket at han ikke hadde så mye penger. I tillegg var han plutselig tjeneren min som bærte kofferten min. Jeg følte meg plutselig som verdens slemmeste jente som ikke ga han mer i tips, og dette skulle plage meg hele flyturen hjem. Han fikk langt mer i tips enn hva jeg noen sinne har gitt noen, men det var ikke nok. Kanskje han har barn ? Hva om han ikke har hus? Nei, dere aner ikke hvor jævlig jeg følte meg. Samvittighet er en veldig fin ting, men min kan være litt for slitsom noen ganger. 


Noen som kjenner seg igjen? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mine negative egenskaper

  1. Gøy å lære noe nytt om deg gjennom dette innlegget 🙂
    Kjenner meg igjen i det å bli irritert av fulle mennesker og at jeg får lett dårlig samvittighet!

  2. Kjenner meg veldig igjen i de to siste punktene. Tilgir alltid, og det er bra det til tider. Men noe er faktisk ikke greit, og enkelte personer trenger man faktisk ikke i livet sitt, om de bare sårer deg og ikke gir noe tilbake av seg selv (:
    Dårlig samvittighet er vel det værste. Jeg får dårlig samvittighet om jeg snakker surt til noen en dag, krangler med noen, om jeg må avlyse en avtale, osv. Det er så slitsomt å få dårlig samvittighet for alt. Det er liksom ikke alt man trenger å ha dårlig samvittighet for. Men det er ikke lett ;-P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *