Latskap, stygge klær og linselus

Categories Ikke kategorisert

Utenom en liten tur på trening har denne dagen kun gått til å slappe av. I dag er en sånn dag der jeg helst vil ligge på sofaen å spise godteri og se en grinefilm, men når jeg ikke kan spise godteri er det ikke verdt det med en grinefilm heller. Jeg tror kroppen min trenger å ha dager som dette, da jeg aldri tar meg tid til å ligge på sofaen en hel dag. Det er ikke bare for en rastløs sjel å sløse bort en hel dag på å slappe av, men idag var det godt. 

Er det noen som tips til sunn snacks? Jeg har vært så dumt å spist noe med sukker i hver eneste dag, så jeg har skikkelig sukkersug for tiden. Så dette er en desperat Sofie som trenger noe godt å spise på NÅÅ

1 kommentar

1 thought on “Latskap, stygge klær og linselus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *