Six-pack or ice cream?

Categories Trening

Jeg som spør meg selv ” hvorfor har jeg ikke six-pack?” hehe, det vet jeg vel egentlig så godt. Det har nok mye med at jeg ELSKER å nyte livet, både når det kommer til reising, nye opplevelser og ikke minst mat og søtsaker <3 Jeg skal ikke lyve å si at jeg ikke kunne tenkt meg en six-pack, for det hadde vært utrolig deilig å kunne gå på stranden med noe ikke alle har. Det hadde også vært kult å kunne legge ut et bilde på instagram ” se hva jeg har, som ikke du har ;-)” haha neida, joda.

Skulle jeg hatt six-pack måtte jeg fått den i gave, feks våknet opp en morgen med six-pack. Akkurat som matvanene og drikkevanene mine er nå kommer jeg aldri til å få six-pack. Men vet dere hva? det er helt greit. Kommer jeg noen gang til å virkelig ville ha six-pack, så kommer jeg til å få den også. Akkurat nå er det andre ting i livet som betyr mer, som en kveld med mistresses og en hel boks med is. 

13 kommentarer

13 thoughts on “Six-pack or ice cream?

  1. Dream er bare <3 De er så utrolig gode 😀 Spør meg selv også hvorfor jeg ikke har six-pack, er så glad i mat er nok svaret 😉

  2. Haha, kjenner meg veldig igjen! Jeg trener og trener og skjønner ikke hvorfor det lille ekstra ikke forsvinner fortere, men til gjengjeld er også jeg alt for glad i søtsaker, hehe! Men jeg synes det rett og slett er helt greit! Ha en super dag<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *