Sweet Beverly

Categories Reise


 240 N Beverly Dr, Beverly Hills, CA 90210, USA

Akkurat nå har jeg og Julie kommet hjem fra byen, derfor skriver jeg i litt beruset tilstand. Klokken er nå 05.00 her i Los Angeles å vi skal opp om 3 timer. Planen var egentlig bare å dra en liten tur på byen, så hvordan vi endte opp med å komme hjem så sent har jeg ingen anelse om. En av grunnene er vel at vi kjørte i rundt 25 minutter EN vei for å kjøpe donuts. Det er uansett så verdt det, det kan jeg jeg love dere! Jeg tenkte uansett at jeg skulle anbefale en cafe/restaurant til dere hvor vi virkelig har vært faste kunder mens vi har vært her i L.A og det er Sweet Beverly. Jeg er en utrolig stor fan av crepes og de kan virkelig å lage verdens beste crepes på dette stedet. Ikke nok med verdens beste crepes har de også utrolig gode sandwicher, burgere og salater. Det er selvfølgelig overpriset som alt annet her i Los Angeles, men det er virkelig verdt hver eneste krone. Nåå skal jeg få meg litt søvn før den siste dagen her i L.A venter 🙁 goood natt <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Sweet Beverly

  1. Åå, ser så deilig ut! (jelly) Kos dere masse videre på tur, jenter! Og nyt siste dagen <3 much love

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *