Det eneste kravet for å søke jobb

Categories Reise

Etter en 10 timers lang flytur er vi endelig i London. Nå har vi bare 3 timer med dødtid før flyet går videre til Oslo, så kan jeg endelig komme meg hjem å sove. Jeg valgte å ikke blogge de siste dagene i Los Angeles, rett og slett for at jeg heller ville bruke tiden min på noe annet. Jeg har hatt det så utrolig bra mens jeg har vært der og ville derfor prioritere annerledes. Jeg trodde jeg skulle være mer lei meg for å reise hjem, men så kom jeg på at jeg snart flytter. Jeg vet jeg kommer til å savne vennene og familien min når jeg skal flytte så langt vekk, derfor er det viktig å nyte disse tre månedene hjemme. Jeg kommer også til å Savne Celine, herreguud som jeg kommer til å savne henne. 

Over til noe helt annet, hva skjer med de som jobber på flyplassen i USA? Generelt syntes jeg Amerikanere er super hyggelige og har en helt annen oppførsel enn oss nordmenn, men disse menneskene topper de mest overlegne nordmennene. Begge gangene jeg har reist til USA har jeg kun møtte sure, uhøflige og tror seg bedre enn alle andre mennesker. De har en attitude jeg ikke har møtt noen andre steder og er virkelig super uhyggelig. Det virker som det eneste kravet for å søke jobb som security er å være surest mulig. Du skal ikke kunne å smile, du skal ikke være høflig, du skal skremme andre og du skal gjøre dagen til andre like surt som livet ditt. I just love them <3 

Nå er det nok snakk om flytting og sure security. Vi snakkes senere i kveld om jeg i det hele tatt er i form til å blogge når jeg kommer hjem. Ha en fin dag alle sammen <3 sorry for no pics btw. Nettet på flyplassen vil ikke samarbeide. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *