HVORFOR ER JEG LEI AV PARADISE HOTEL?

Categories Paradise Hotel

Jeg har nevnt i noen innlegg at jeg er lei av Paradise Hotel, og jeg har derfor fått mange spørsmål om hva jeg mener med det. Jeg skulle gjerne gitt dere en god forklaring på hvorfor jeg er lei, men helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg er bare lei av alt fokuset rundt, og alle forventingene alle har. Jeg er lei alle meningene og at man skal bli dømt etter et TV-program. Jeg vet selv hva jeg takket ja til, og jeg vet selv at jeg tok valget om å bli en ” offentlig” person. Jeg vet at i det jeg skrev under kontrakten så måtte jeg bare finne meg i at det snart var mange som skulle ha tanker og meninger om meg. 

Likevel kan man vel aldri forstå helt hva man går til, og noen ganger kan det kanskje bli litt for mye. Jeg må likevel si at jeg er stolt over meg selv som har håndtert dette så bra, for vanligvis bryr jeg meg ekstremt mye om hva andre tenker og mener om meg. Jeg har vel forstått at jeg ikke kan bry meg så mye, for da kommer jeg til å bli helt utslitt. Jeg er den jeg er, og ikke alle kan like meg. Jeg er likevel så heldig å ha så mange fine mennesker i livet mitt, så noe riktig må jeg ha gjort. Selv om jeg har mine negative sider jeg også, som jeg ser veldig tydelig på TV, haha. Jeg må virkelig slutte å være så jæævlig sta, faen så irriterende, haha. Takk til alle dere som holder ut med meg, love you guys ♥

Så som dere sikkert forstår så har jeg ingen spesifikt grunn til hvorfor jeg er lei. Jeg er bare lei rett og slett, og det må vel være lov tenker jeg. Nå gleder jeg meg bare masse til sommer, sol, Tønsberg og være med venner. Jeg gleder meg til at jeg ikke skal være så sykt oppslukt i hva som skjer på Paradise, og at jeg heller kan legge fokuset mitt på familie, venner og bloggen selvfølgelig. 

38 kommentarer

38 thoughts on “HVORFOR ER JEG LEI AV PARADISE HOTEL?

  1. Du er fra Tromsø. Du har bodd i Tønsberg i mindre enn 3 år. Du bodde 15 år i Tromsø. Slutt å si du er fra Tønsberg.
    Hilsen ekte Tønsbergenser

  2. Jeg vet at du er fra Kvaløya, gikk på barne og ungdomsskole der. Helt misvisende å da si at du ER fra Tønsberg. Synes det er ufattelig spesielt å å hevde det motsatte! Hva mener du kvalifiserer til å være fra et sted? Bør man ikke da ha vokst opp der?

  3. Anonym: Haha du høres mer ut som en sint tromsøværing <3 jeg har pappa som er fra Tønsberg, så jeg har vært like mye der som i Tromsø. Har alltid sagt at jeg er fra Tønsberg OG Tromsø :*

  4. He he. Er nok ikke en sint Tromsøværing, og jeg vet hva du har sagt. Det betyr ikke at man er derfra for det. Ta meg for eksempel, min mamma er fra Fredrikstad og jeg er oppvokst i Oslo men har alltid vært mye i Fredrikstad. Jeg springer ikke rundt og sier at jeg er fra Fredrikstad av den grunn. At du har vært like mye der som i Tromsø all den tid du har vokst opp der er jo ikke fysisk mulig! Såfremt du ikke dagpendlet fra Kvaløya til Tønsberg gjennom hele grunnskolen da? Spent på svaret ditt!

  5. Det var ironi fra min side, men jeg registrerer St du fortsatt ikke vil svare på mine spørsmål. Dagpendlet du?

  6. Skjønner du blir lei! Vil likevel si at jeg synes du har en super utstråling på PH, virker alltid så blid og inkluderende mot de andre! Stå på 👏

  7. Lollll hun sa jo bare at hun gledet seg til Tønsberg? Jeg har en svensk mamma og er født i Sverige men oppvokst i Norge (var i Sverige typ hver helg og alle ferier), så jeg føler jeg hører hjemme i Sverige. Sofie føler vel at Tønsberg er “hjemme” da, så la henne få lov til det? Hva bryr det deg uansett 🤷🏽‍♀️

  8. Peace n love folkens! Samma hvor hun sier hun er fra vel, det gjør vel ingen forskjell for deg 😂

  9. Du har sagt/skrevet tidligere at du snakker Tromsø-dialekt når du er i Tromsø, kan du lage en video der du snakker Tromsø-dialekt “flytende”? 🙂

  10. Jeg synes du virker som en utrolig skjønn og empatisk person jeg! Samme mener andre jeg har sett PH med 🙂

  11. Hei Sofie! I innlegget hvor Martine stylet deg (det ble kjempe fint), hvilken modell er adidasskoene dine? De er sååå fine!

  12. Dette er jo tidenes kjedeligste sesong, en vennegjeng på tur der det igrunnen ikke eksisterer noen allianser og spenning i det hele tatt, synd. Kjedelig sesong.

  13. Du fremstår bra på TV, men du er jo ugjennkjennelig på bannerbildet og de bildene du poster på bloggen her. Hadde aldri tenkt det var deg om jeg ikke hadde visst navnet ditt. Ro ned litt på sminken 😉

  14. Du prøver jo og styre alt der inne og fortjener hvertfall ikke å vinne mer enn Aleksander og Martine bare fordi du har vert i ei gruppe med flertall, ser jo ikke ut som du har stått i fare eller har det nevneverdig vanskelig der du heller så skjønner ikke hvor dobbelmoralen kommer fra….

  15. Okey, du over her! Jeg har tenkt hver gang du er på skjermen på hvor sykt pen du er både med og uten sminke. Ingen der inne kan måles med ditt utseende eller personlighet.
    Ikke ta inn negativiteten inn på deg, folk prøver med vilje å såre deg. Sjalusi all the way:)
    Kos deg med Morten og ikke la noen ødelegge verken for deg eller dere to❤️

  16. Jeg likte deg på tv tidligere, men synes i de siste episodene at du har blitt litt mer “bitch” å skal styre og bestemme over alt og alle… Virker også som flere av de andre deltagerne også er litt lei av at du skal styre alt… Jeg understreker at dette er på tv for i virkeligheten vet jeg ingenting om deg..

  17. Så koffer gidde du å være med på paradise hvis du ikke tåler at folk e opptatt av paradise hotel? Men neste år er dere glemt og da er det noen andre som er i fokus som vanligt

  18. Hei Sofie!
    Forstår godt at du føler det slik, og sant som du sier at det ikke alltid trenger å være så lett å vite hva man går til- men jeg er sikker på at du klarer dette fint! Jeg tror nok det bare ligger mye misunnelse bak flere av kommentarene. Du bør være stolt av at du har klart å komme deg så langt, og alltid husk å fokusere på det som bringer deg opp 🙂 Bruker egentlig ikke å kommentere slike ting, men får bare lyst å fortelle deg det når jeg leser hvordan enkelte kommenterer… Stå på videre, Sofie!!

  19. Skjønner godt at du blir lei når jeg leser hvordan kommentarer visse folk skriver her inne. Prøv å ikke la det påvirke deg for mye. Om noen opplever å bli såå sure pga du føler deg mest hjemme i Tønsberg, så er det de selv det er noe galt med, ikke deg. God tur🌞

  20. Dette er ingen hat kommentar, men virker ganske respektløst når du sier du er lei av paradise. Hele bloggen/karrieren din ble bygd opp med bakgrunn i paradise. Virker som det var alt du ville oppnå så nå driter du i hele programmet

  21. Anonym: Synd du føler det sånn! Jeg føler at jeg har vært meg selv hele veien, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg styrer mye inne på hotellet. Det er tross alt et spill, og vi har kommet så langt at man må begynne å tenke på seg selv. Det er jo alltid noen som styrer mer enn andre på hotellet, sånn har det alltid vært. Selvfølgelig blir de andre deltakerne lei av det, det er helt forståelig 🙂

  22. Hei!
    Du hadde på en nydelig rød dressjakke i gårsdagens episode.
    Lurer på hvor du har kjøpt denne?
    🙂 🙂 🙂

  23. Sofiee ❤️ Jeg liker virkelig godt personligheten din du er en kul jente. Og jeg synes det er så dumt at andre folk hele tiden må rakke ned på folk. Men stå på heier på deg på PH. Og Kos deg i Roma med Morteen 😉😍. Ja bare jeg elsker bloggen din og alt du skriver om er veldig spennende. Haters gonna hate. Reel fans gonna like u 😂💜😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *