DET DU IKKE FIKK SE PÅ TV

Categories Paradise Hotel

Det er så mange klipp jeg har gledet meg til å se på TV, som aldri kom med. Alle de morsomste minnene mine har faktisk ikke blitt tatt med på TV, noe som er utrolig kjipt. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av de tingene som ikke har blitt tatt med på TV, både på godt og vondt ♥


I uke en har de fremstilt det sånn at det var samtalen Marcus og jeg hadde som reddet Kevin den dagen, noe som ikke stemmer. Jeg hadde noen gode poenger som Marcus hørte på, men det var samtalen Kevin hadde med Marcus rett før parsermonien som gjorde at han ombestemte seg. Hadde det ikke vært for at Kevin er kjempe flink til å snakke for seg, så hadde han mest sannsynlig røket uke 1. Tenk så trist 🙁

Den første gangen Morten og jeg var partnere så hadde vi fått utdelt gule masker som tilhørte kyllingkostymene våre. Da ingen av oss fikk sove bestemte vi oss for å ta på disse maskene å skremme de andre. Morten løpte opp i loungen for å hente maskene, mens jeg fikk kjeft på telefonen av de som ringer oss. Vi hadde tydeligvis ikke lov til å skremme de andre mens de sov, noe som var veldig kjedelig. TENK så morsomt det hadde vært.

Dette skjedde også den første uken Morten og jeg var partnere. Jeg skulle legge meg å så plutselig en kjempe stor edderkopp i taket. Morten skulle selvfølgelig være den tøffe helten som reddet meg fra en skummel edderkopp, hehe ;-* Han rakk dessverre ikke å være så veldig tøff, for i det han skulle til å drepe den ringte de på telefonen å ba oss om å IKKE røre den. Noen minutter senere kom det en Mexicaner å drepte edderkoppen, den var tydeligvis giftig. ÆÆh


Andrea og jeg kjedet oss veldig en dag, så vi bestemte oss derfor for å være spioner. Vi løp inn på rommet til Henote og Grunde der vi tok noe som vi trodde var søppel på hodet da vi trengte noe for å skjule ansiktet vårt, mens vi løp rundt med et håndkle rundt oss. Da vi kom ut i bassenget var det eneste vi møtte en veldig oppgitt Grunde, for det vi trodde var søppel var HATTEBESKYTTEREN til Grunde, hahaa. Denne beskytteren var tydeligvis veldig viktig for han, så han ble selvfølgelig ikke veldig godt humør. Hele situasjonen var egentlig bare veldig komisk, utrolig synd de ikke tok den med. 

Da vi jentene var på utflukt i uke en var Andrea veldig fyllesyk, og det hjalp dessverre ikke at vi skulle på båttur. Hun ble bare dårlige og dårlige i løpet av båtturen og det endte med at hun lå å spydde over kanten. Veldig morsomt for oss som var tilskuere, men dessverre ikke like gøy for Andrea. Jeg skulle virkelig ønske det tok med det klippet, for det tror jeg virkelig de kunne redigert utrolig morsomt for dere seere. 




Denne uken når Grunde kommer sminket opp til frokosten hadde vi en utrolig morsom morgen sammen. Jeg våknet opp med kjempe dårlig samvittighet og fylleangst etter det jeg hadde sagt til Kevin, og måtte derfor finne på noe sånn at jeg skulle få tankene på noe annet. Jeg begynte derfor å sminke Grunde, og vi gjorde så utrolig mye rart sammen på rommet før vi gikk opp til frokost. 


Dette er helt klart en av mine beste minner <3 såå morsomt

4 kommentarer

4 thoughts on “DET DU IKKE FIKK SE PÅ TV

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *