HJEM KJÆRE HJEM

Categories Reise

I dag måtte jeg ha alarm på for å komme meg opp tidlig. Jeg har utrolig mange ting jeg må rekke før Morten og jeg reiser til Tønsberg i dag. Jeg skal på trening, ta sol, ta bilder og pakke. Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til å komme hjem, for det begynner virkelig å bli en stund siden sist. Som jeg har nevnt tidligere så er det ingenting som er bedre enn sommer i Tønsberg. Jeg har hørt noen rykter om at det skal være ragatta i Tønsberg, dvs masse mennesker ♥ Det er heller ikke lenge til slottsfjell, ææh!!

Jeg gleder meg skikkelig til Morten skal få se Tønsberg, for jeg er ganske sikker på at han kommer til å like denne fantastiske byen. Vi skal ikke være der mange dager da vi reiser til Bodø på tirsdag, og vi begge har litt å gjøre før vi reiser. Vi snakkes senere ♥

21 kommentarer

21 thoughts on “HJEM KJÆRE HJEM

  1. Kos dere så masse i Tønsberg 🙂
    Jeg ser frem til at dere kommer til Bodø å jeg håper
    å få treffe dere 🙂 dere er så søte sammen 😀
    Klem 🙂

  2. Heii, kos dere masse! Hvor lenge skal dere være i Tønsberg? Og hvilke dato?❤️❤️ Og kan vi møte dere?

  3. Nøtterøy, Mitt andre hjemme etter Oslo! <3
    Så helt enig i at ingenting er som sommeren der!
    Ta med Morten til Brygga og håp på sol! Blir ikke bedre 😉
    Kos dere masse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *