MIN FØRSTE GANG…

Categories Om meg


Dette var min første hund. Jeg tror jeg er 13 år på dette bildet, haha!


MENSEN
Jeg var 12 år gammel første gang jeg fikk mensen. Klassen min var på besøk hos en annen skole da vi skulle ha øve til en fremføring vi skulle ha sammen. Jeg fikk plutselig veldig intense magesmerter, og før jeg visste ord av det var den hvite buksen min rød. Hvor typisk er det ikke at man har på seg en hvit bukse når man først får mensen? Jeg hadde heldigvis med meg skift, og det var bare noen få som la merke til det, haha. 

SNUS/RØYK
Første gang jeg prøvde både snus og røyk var jeg ikke eldre enn 13 år gammel. For det første så smakte røyk utrolig vondt, og lukten som sitter igjen i klær og hår er jo helt forferdelig. Min første snus ble min siste også, for jeg endte opp med å spy som bare det. Kanskje ikke så lurt å prøve Skruf ekstra sterk første gang man snuser? Jeg synes både snus og røyk er kjempe harry, og absolutt ikke noe jeg kunne begynt med. Jeg er veldig glad for at jeg aldri begynte med noen av delene i ung alder, så slapp jeg å bli avhengig av det 🙂

KJÆLEDYR
Jeg kan faktisk ikke huske mitt aller første kjæledyr, for vi har faktisk hatt dyr siden den dagen jeg ble født. Jeg vet ikke om jeg skal kalle mamma for en kattedame? hehe neida ♥ Dere vil ikke tro hvor mange katter vi har hatt gjennom mine 22 år på denne jorden. Vi fikk kattunger konstant, og til slutt endte vi opp med både hund og katt. Jeg har også hatt hest, for dere som ikke visste det. Rotte har vi faktisk også hatt, haha æsj. Den fikk broren min i bursdagsgave til vårt forsvar, og den hadde masse lopper 🙁 Jeg har også hatt både hamster og kanin. Jeg innså nettopp hvor utrolig mange dyr vi har hatt. Det er kanskje en grunn til at mamma ikke har dyr nå mer? haha. Jeg synes det er nok ansvar med Celine, og kunne aldri tenkt meg flere dyr for øyeblikket. 

UNDERTØY
Denne er faktisk veldig morsom. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg var ekstremt veslevoksen da jeg var rundt 12-13 år. Jeg hadde derfor et stort behov for å begynne med stringtruser da jeg ikke kunne gå med “bleietruse” som jeg kalte det. Jeg begynte derfor å stjele storesøsteren min sine stringtruser, helt til hun oppdaget det. Hun ble selvfølgelig ikke veldig happy, kanskje ikke så rart når noen andre bruker trusene dine, haha. Jeg fant derfor opp en historie til mamma om at jeg måtte ha stringtruser da det var det som var mest behagelig når jeg hadde mensen. Gir det mening? hehe nei. Min første BH fikk jeg vel da jeg var rundt 13 år, og den var hvit med Hello Kitty på. Jeg husker enda hvor stolt jeg var.

BARNESKOLE KJÆRESTE
Jeg vet ikke om jeg er alene med å ha hatt utrolig mange kjærester gjennom barneskolen? Jeg var faktisk helt ekstrem en periode, og byttet ut kjærester hele tiden, haha. Jeg husker likevel min første, for han var jeg skikkelig forelsket i. Det var i tredje klasse, og han var den mest populære gutten i klassen. Han hadde tre jenter som var kjempe forelsket i han, så han skulle derfor gå en runde rundt skolen for å tenke på hvem av oss han ville ha. Jeg vil ikke kalle dette mye #girlpower, men likevel utrolig morsomt. Det endte opp med at han valgte meg, og jeg husker enda hvor glad jeg var. Jeg kunne selvfølgelig ikke vise dette foran de andre jentene, for de var kjempe lei seg. Haha, litt av en tid. 

26 kommentarer

26 thoughts on “MIN FØRSTE GANG…

  1. Du bruker forholde til deg og Morten til lokke lesere til bloggen når lesertallet går ned så skal du innrømmet at dere er kjærester. Bra plan

  2. Haha….hva er alderen på noen av de som kommenterer her, 12 år??
    Makan til bitre kommentarer!
    Selv har jeg bikket 30, å jeg leser bloggen med stolthet!
    Syns den er fin jeg 🙂

  3. så fint innlegg. jeg har 15 når jeg fikk mensen, sikkert veldig sent ute da, og hadde sex første kan sommeren før jeg fylte 13 i november,angrer ikke på det,men skulle kanskje ønsket at jeg hadde ventet ,men hadde vert sammens med min daværende kjæreste i 1 år og 6mnd så føltes riktig.
    røyk prøvde jeg når jeg var 10 tror jeg, fant en mamma hadde røykt,men likte det ikke og har ikke prøvd siden,men snuset i snart 10 år da

  4. Du begynte vel ikke med fresh white xtrastark, den er jo ganske så ny. Var nok fresh white vanlig du begynte med

  5. Hei! Jeg ser det er mange som kommenterer angående jomfrudommen din. Du svarer bare med tullesvar. Kan du være så snill å svare ordentlig en gang! 🙂 elsker bloggen din btw<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *