LYKKELIG

Categories Ikke kategorisert

I går hadde jeg en skikkelig fin dag. Det er så utrolig godt å være tilbake i Tønsberg igjen, og møte alle menneskene jeg er glad i. Det som er kjipt med å komme fra et lite sted er at alle flytter, så vi møtes kun om sommeren. Det er likevel da vi lærer å sette pris på tiden vi får sammen, og kanskje nyter den litt ekstra. Det var et eller annet med gårsdagen som gjorde meg så glad. Jeg føler meg bare så heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt, og det er det som gjør meg lykkelig.

Morten og jeg dro til Tønsberg i går for å være sammen med Julie. Julie er en av mine beste venner, og det har hun vært siden vi gikk i 10ende klasse. Vi dro til henne for å grille og kose oss, og det endte opp med en tur på byen. Jeg hadde iallfall en super morsom kveld i går. Jeg anbefaler ALLE som ikke har vært i Tønsberg før å komme hit en tur i løpet av sommerferien. Dere aner virkelig ikke hva dere går glipp av 🙂

Nå er klokken snart 14.00, og Morten og jeg skal på brygga for å spise.. FROKOST, haha. Det ble litt sent i går, noe som gjorde at vi ikke klarte å komme oss opp før nå, hehe. Vi snakkes senere ♥

19 kommentarer

19 thoughts on “LYKKELIG

  1. Ser så hyggelig ut. Vi var ved brygga istad da det pøsregn og klokka var rundt 12. De hadde begynt å rigge ned. Håper dere koser dere og har bedre hell med været enn det jeg hadde. Var til og Med borte ved vikingskipet som står der da Tanten min kjenner dem. Håper du og Morten koser deg i Tønsberg og Bodø. Enig med deg når du skriver at Tønsberg er fint. Savner det litt mer en jeg trodde jeg og. jeg var der jo bare når jeg besøkte tanten og onkelen min før de flyttet.

  2. Hei! Spennende blogg : )
    Jeg lurer på om det var frivillig å bli med på Paradise-kollektivet da dere kom hjem fra Mexico? Du har jo skrevet at du var så lei og sliten mot slutten av oppholdet. Hvorfor valgte du i så fall å bli med i kollektivet? Håper ingen tvang deg? : /

  3. er så søt at celine er med også <3 hun er så søt :). du og Morten får kose dere masse videre i tønsberg 🙂

  4. Hva gjør du når du er Oslo uten om blogg og venner?
    Kan du ha chat roulette med Kevin og Morten bla.a? På vblog?

  5. Takk for svar! Da gir det mer mening hvorfor du er med i det programmet. Kan tenke meg at du egentlig hadde mest lyst på en pause fra alt sammen da? Fikk dere betalt for å være med?

  6. Hei! Syns det er så kult at du er fra Tønsberg, det er jeg og! 🙂 Jeg lurte på hvilken ungdomsskole du gikk på da du bodde i Tønsberg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *