JEG OVERRASKER MORTEN

Categories Reise






Akkurat nå sitter jeg på toget. Jeg har en 9 timers lang reise foran meg. Klokken er nå 00.44, men jeg kan ikke poste dette innlegget før i morgen tidlig. Morten tror jeg skal komme til Bodø på tirsdag, så han vet faktisk ikke at jeg er på vei. Jeg har egentlig togbillett til tirsdag, men jeg bestemte meg for å reise tidligere av mange årsaker. Blant annet så jobber alle vennene mine, så jeg har ingen å henge med. Så savner jeg også Morten bittelitt… hehe. Jeg gleder meg veldig til å se reaksjonen hans, for jeg er ganske sikkert på at han vil bli sjokkert. Moren hans henter meg på togstasjonen, så er det rett hjem for å overraske. 

Jeg sliter faktisk veldig med å skrive dette innlegget, for jeg ser ut av vinduet hvert eneste minutt. En ting er sikkert, Nord-Norge er vakkert. Jeg har alltid lurt på hvordan noen klarer å bo langt ute på landet, der det ikke virker til å være noe som helst å finne på. Etter i natt kan jeg virkelig forstå hvorfor, for dette er vakkert <3 Når jeg blir gammelt skal jeg bo på et sted som dette, det er helt sikkert. Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn, vi snakkes i Bodø 😀

27 kommentarer

27 thoughts on “JEG OVERRASKER MORTEN

  1. Åh, det første bildet var bare helt sykt nydelig! Morten var elsk, og det bare såå fint <3

  2. Helt okei å få inspirasjon fra andre, men når det kommer flere greier rett etter noen andre blir det litt kjedelig. Det er også så veldig tydelig hvor ideen kommer fra, både det med å ringe leserne og nå overraske Morten. Liker veldig godt bloggen din, men syns det rett og slett er litt kjedelig å lese noe på Martines blogg, og to dager senere er det samme på din.

  3. Anonym: Hahah, det er vel heller måten du velger å tolke det på. Utrolig mange andre har hatt ringevideo, og det var egentlig Morten og jeg som skulle ha den sammen, men han kunne ikke likevel. Derfor spurte jeg Andrea istedenfor. Det å overraske kjæresten sin er heller ikke noe Aleks er alene om å gjøre, det er helt normalt. Turen i går ble bestilt et par timer før toget gikk, det var ikke planlagt og en veldig spontan avgjørelse 🙂

    Når det kommer til å få inspirasjon av andre, selvfølgelig gjør alle bloggere det. Martine er kjempe flink, og jeg henter inspirasjon av henne. Hun henter også inspirasjon av meg, dette går begge veier 🙂 Jeg henter også inspirasjon fra Andrea, Sophie Elise, Isabel, Annijor osv 🙂 Det er helt normalt, og jeg skjønner ikke problemet med det 😀 Vi er kollegaer, og det er bare hyggelig å kunne hjelpe hverandre.

  4. Så koselig at du overrasket Morten med og komme før<3 lov og være sliten etter en sånn reise! Nyt Bodø og få håpe du får sett mer denne gangen da.Jeg er i Gratangen i Nord-Norge for første gang og det er så idyllisk her.Skjønner at Bodø også er fantastisk ! Kos dere masse videre! Veldig fine bilder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *