SKULLE REISE JORDA RUNDT, ENDTE OPP PÅ PARADISE HOTEL.

Categories Ikke kategorisert

Som de fleste vet så var planen min å bo i LA i 6 måneder for å studere make-up om jeg ikke skulle være med på Paradise Hotel. Det jeg ikke har fortalt dere derimot var at jeg også hadde planlagt å reise jorda rundt. Alle destinasjonene var planlagt og noen hoteller var bestilt. I fjor vinter kom jeg til et punkt der jeg følte for å gjøre en forandring i livet. Jeg tror jeg fikk litt panikk, og tok derfor veldig mange spontane avgjørelser. Det er en grunn til at jeg endte opp i Mexico, veldig spontant og ikke noe jeg hadde tenkt gjennom. 

Jeg gikk fra å ha en hel reiserute planlagt til å plutselig pakke til Mexico. For bare noen måneder siden var livet mitt en skikkelig berg og dalbane, og dette er vel et godt eksempel på hvorfor. Jeg klarte ikke å bestemme meg for noe som helst, for jeg var redd for å angre uansett hva jeg gjorde. På samme tidspunkt hadde jeg faktisk signert skole i LA, takket ja til å være med på Paradise og begynt å bestille billetter til vi skulle reise jorda rundt. I ettertid må jeg faktisk bare le av meg selv, for dette er det man kaller fullstendig kaos (hehe). 

Det riktige valget ble heldigvis tatt. Jeg er evig takknemlig for at jeg lyttet til magefølelsen min, tenk hvor annerledes livet mitt ville vært om jeg ikke hadde gjort det. Det å reise er fortsatt en drøm jeg har, så det er absolutt noe jeg skal gjennomføre når livet mitt begynner å stabilisere seg litt mer. Flytte til LA i noen måneder er også en plan, men jeg må nok ta en ting av gangen. 


Legger med et bilde av meg fra tiden der alt var bare kaos. Herregud, se så langt hår jeg hadde 🙁 Dette skyldes ikke noe annet enn at jeg bleket det. Kjenner jeg angrer litt nå..

4 kommentarer

4 thoughts on “SKULLE REISE JORDA RUNDT, ENDTE OPP PÅ PARADISE HOTEL.

  1. Herregud for et nydelig hår du hadde før!! Du har like nydelig hår nå også! Hvis du vil ha samme lengde kan du jo bare kjøpe extensions❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *