UKENS SPØRSMÅL // FAMILIE, FORHOLD OG FLYTTING

Categories Ikke kategorisert

Hvor mange søsken har du ?
Veldig mange faktisk, hehe. Med meg er vi 7 stykker, men det er kun en av de jeg har samme mor og far med. Helsøsken og halvsøsken er uansett ikke et ord som eksiterer hos meg. Alle sammen er like mye mine søsken, om vi ikke kommer fra nøyaktig samme kjøtt og blod 🙂

Hvor er genseren fra? 
Det er en kjole som dessverre er kjøpt i utlandet 🙁 Det er så mange som har spurt meg om akkurat denne, synd jeg ikke kunne gi dere et bedre svar..

Når kommer videoen der dere ringer oss?
Som jeg fortalte dere var det bare 3-4 stykker som tok telefonen, så hele videoen ble egentlig bare katastrofe. Andrea sa det var veldig vanskelig å redigere den, og at den rett og slett ble veldig dårlig. Vi har derfor ikke bestemt oss hva vi gjør enda, kanskje vi lager en ny 🙂

Filmet du da du overrasket Morten?
Nei, dessverre. Det var en veldig spontan avgjørelse, og jeg bestilte togbilletter bare noen timer før toget gikk. Jeg savnet Morten veldig mye, og ville reise tidligere. Jeg bestemte meg for å ikke si noe, for det beste jeg vet er å overraske andre. Det var aldri en plan å lage noe big deal ut av det, så jeg tenkte aldri på å filme reaksjonen hans. Jeg skulle nesten gjort det, for det var veldig morsomt. Han sov da jeg kom, så han når jeg vekte han sa han ” What the fuck”, haha.

Hvor er olajakken fra? 
Den er fra Urban, den er såå fin. 

Ble håret ditt tynnere og korte av å bleke det?
Ja, håret mitt ble veldig ødelagt av å bleke det. I starten merket jeg ikke noe forskjell, men etter tre runder med bleking og masse blåshampoo var det virkelig noe som skjedde med håret mitt. Det har blitt mye tynnere og kjempe kort 🙁 Nå skal jeg prøve alt for å få tilbake den lengden og tykkelsen jeg hadde, det var så fint!

Når bestemmer dere date til Andrea?
Vi har sjekket gjennom mailen hennes, og allerede funnet et par stykker vi skal kontakte. Vi kommer hjem fra Bodø på tirsdag, så vi tenker kanskje om en uke? 😉 Vi får se.

Hvordan er det å bo hos foreldrene til Morten ?
Morten er så bortskjemt <3 <3 at han enda har en liten kjellerleilighet som vi bruker her, så vi har mye tid for oss selv. Hadde vi ikke hatt denne leiligheten hadde det gått helt fint, for foreldrene hans er helt fantastiske. Jeg elsker å tilbringe tid med de. Det er med andre or veldig hyggelig å bo hos foreldrene til Morten 🙂 Vi bor vel ikke akkurat her, men er på besøk. Jeg er på besøk, heter det vel. Eller, jeg føler meg selvfølgelig hjemme her, så kanskje jeg bor er likevel ? Dere skjønner nok hva jeg mener, haha. 

Skal du flytte til utlandet? Føler jeg har lest det et sted.
Det er nok ikke så rart du føler, for jeg har snakket veldig mye om det. Før jeg slår meg til ro med hus, hund og samboer har jeg veldig lyst å bo en liten stund i utlandet. Morten og jeg har alle muligheter i verden til å gjøre akkurat dette, og det er vel derfor jeg synes vi burde gjøre det også. Hvor gøy hadde det ikke vært å lese bloggen min da? En annerledes hverdag, det elsker jeg.

Føler du ikke behovet for å være alene? Med tanken på at det bare var et år mellom din forrige kjæreste og Morten?
Veldig godt spørsmål. Det å forelske meg i Morten var aldri noe jeg hadde planlagt, og jeg følte meg absolutt ikke klar for noe ny kjæreste når jeg reiste til Mexico. Ting forandret seg, og jeg har det så utrolig bra med Morten at det å være alene er ikke et behov jeg har. Som dere sikkert har forstått er jeg veldig lykkelig, og han er mye av grunnen til det. Hvorfor skal jeg ønske å være alene da?

Om du måtte velge mellom Kevin og Morten, hvem hadde du valgt?
Inne på hotellet hadde jeg valgt Morten på slutten, men Kevin på starten. Om dere tenker nå er det et spørsmål jeg ikke kan svare på. Jeg trenger både Kevin og Morten i livet mitt. Jeg kunne faktisk ikke sett for meg en hverdag uten dem, det hadde vært utrolig trist. Herregud så glad jeg er for at jeg har møtt disse fantastiske mennesker <3 

Hva tenker du om at mange tror at du og Morten kommer til å gjøre det slutt snart? PH-forhold er ikke akkurat kjent for å vare. 
Hva folk tenker om forholdet til Morten og meg har ingenting å si for noen av oss. Det som betyr noe er at vi vet hvordan vi har det, og hva vi føler. Hadde dette forholdet bare vært noe som skjedde for at vi var i en boble nede i Mexico ville vi ikke hatt kontakt enda. Vi har bare utviklet oss enda mer etter vi kom hjem, og jeg vet dette ikke er noe kortvarig. Jeg ser for meg en fremtid med Morten, ellers ville jeg aldri gått inn i et forhold med han.

14 kommentarer

14 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL // FAMILIE, FORHOLD OG FLYTTING

  1. Hei!:)) kan du fortelle hvilken hest du hadde, hva den het, farge og høyde? Hadde vært morsomt å høre om deg og hestem!:)

  2. Du er så vakker Sofie. Både utenpå men også er du et utrulig fint menneske med et godt hjerte. Stor respekt for deg, og det at du har gått gjennom vanskelige ting gjør at du setter ting i perspektiv. Det er en bra ting. Jeg tror mennesker som går gjennom vanskelige tider blir sterkere og bedre mennesker fordi de setter mer pris på livet når man har hatt det vondt. Stå på <3

  3. så fine svar 🙂
    må le litt av de som sier at Ph forhold ikke varer, Dennis og Kristin har vel vert sammen i 5-6 år og hun svenske og Christian eller hva han het har jo vert sammen i 3-4 år og har 2 døtre.

  4. Jeg har også 7 søsken😂 Jeg har to som er “helsøsken”, men jeg har akkurat like tanker angående helsøsken og halvsøsken 👍🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *