ENDELIG HAR JEG FUNNET LØSNINGEN

Categories Sponset

ANNONSE

Jeg er helt sikkert ikke den eneste som synes barbering er noe av det kjedeligste og mest meningsløse man kan bruke tiden på? Det tar ofte lang tid, og hårene kommer like fort tilbake igjen. Jeg har lenge vært på utkikk etter en barberhøvel som sparer meg for denne unødvendige tiden, og jeg har endelig funnet løsningen. Da jeg fikk spørsmål om å teste ut Intuition Sensitive Care takket jeg selvfølgelig ja.

Endelig har jeg funnet meg en barberhøvel som barberer større områder enn de jeg vanligvis har brukt, den er også kjempe enkel å barbere med. Denne barberhøvelen er faktisk verdens første alt-i-ett barbersystem for kvinner. Den skummer, barberer og tilfører huden fuktighet samtidig. Som dere sikkert forstår er det aldri mer barbering på tørr hud, og det er kanskje det jeg liker best. Jeg sliter med tørr hud, og har derfor vært plaget etter barbering. Istedenfor fine glattbarberte legger, har jeg hatt så tørre legger at masse fuktighetskrem har vært mitt eneste håp. Etter jeg begynte å bruke Intuition har jeg ikke merket noe til tørre legger etter barbering. Det at den skummer har også reddet meg fra å skjære meg under barbering, som dessverre skjer alt for ofte. 

Så litt fakta til deg som vurderer å teste dette ut.

  • Den har fire ultratynne blader som er omgitt av hudpleieenhet som skummer i kontakt med vann. Hudpleieenheten inneholder 100 % naturlig Aloe Vera og E-vitamin, som bidrar til å hindre uttørking og gjør huden glatt og myk.
  • Bladenheten er bevegelig slik at det er lett å  følge kroppens naturlige former. Skjærebladene er utstyrt med et beskyttelsesgitter som gjør barberingen enda mer skånsom. 
  • Intuition Sensitive Care er tilpasset sensitiv hud. Hudpleieenheten er dermatologisk testet, mildt parfymert og parabenfri. (PERFEKT, om du spør meg)
  • Høvlen er spesielt designet for kvinner, og håndtaket er ergonomisk tilpasset.

Bladene er også kjempe enkel å bytte, det eneste du trenger å gjøre er å trykke på høvelens sideknapper, ta ut bladene, og sett på en ny en. Ønsker du også å spare tid i dusjen? Få glatte og myke legger? Da anbefaler jeg deg å gjøre det samme som meg, og teste ut Intuition sin barberhøvel. Jeg er veldig sikker på at du ikke vil angre. Dere kan bestille den her

20 kommentarer

20 thoughts on “ENDELIG HAR JEG FUNNET LØSNINGEN

  1. Den er fantastisk! Jeg har brukt den i over 5 år og kunne ikke tenkt meg å bytte den ut! 😀

  2. jeg elsker den barberhøvelen!! syns det går så sakte med vanlige, og jeg skjærer meg hele tiden med de, men etter at jeg kjøpte meg sånn så har jeg ikke skjært meg én eneste gang, og det går så mye fortere å bruke de der!! anbefaler de på det høyeste

  3. Rart at du mener du ikke sliter med tørre legger lenger etter å ha startet å bruke denne, med tanke på at den inneholder såpe – som tørker ut huden, haha.. bruker den selv og huden blir ekstremt tørr av den, så tror du skal være litt forsiktig med å anbefale denne til folk som sliter med tørr hud.. bare et lite tips

  4. Den er den eneste jeg bruker og har nokk brukt den i 2 år nå? Den er veldig bra og de er bare til å stappe på foten og gli… ahhah. Den går.ganske fort tom for de skumm såpegreiene så du må.kjøpe ny noen ganger men de følger med flere i hver pakke. Den er superbra og du har kommet til rette sted!

  5. Har et spørsmål til en evt spørsmålsrunde. Har du fullført vgs og, eller hvilke linjer gikk du? Mvh Sindre.

  6. Når dere skriver slike reklame-innlegg er det dere selv som dikter innlegget da eller er det produsenten?

  7. Anine: “Den har fire ultratynne blader som er omgitt av hudpleieenhet som skummer i kontakt med vann. Hudpleieenheten inneholder 100 % naturlig Aloe Vera og E-vitamin, som bidrar til å hindre uttørking og gjør huden glatt og myk.” 🙂

  8. Anonym: Jeg har hatt min i over en måned nå, og enda ikke skiftet blader 🙂 Jeg skiftet når jeg skulle ta bilder, da mine legghår på kamera ikke ville vært spesielt digg. Det er nok helt spørs hvor ofte du barberer deg osv.

  9. Den virker bra, men hvordan er det med intimbarbering? Siden den er så sjukt stor virker den ikke helt optimal mtp nettopp dette? Kjipt hvis du må ha en barberrhøvel til leggene og en annen til “fiffien”, hahah.. O:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *