EN FORANDRING DERE IKKE HAR MERKET

Categories Anbefalinger

Reklame

For litt over en uke siden da jeg befant meg i Trondheim, gjorde jeg en liten endring dere ikke har merket. Kanskje dere har merket den likevel, bare ikke kommentert det ? Som jeg har fortalt dere før så har jeg frisør i Trondheim. Hvorfor ? Fordi jeg er så fornøyd at jeg ikke ønsker å bytte til en i Oslo. Jeg går til Gøril som holder til på Hår som ligger på Sirkus shopping. Det er mange som har spurt meg om hvordan jeg klarte å gå fra brunette til blondine på bare en bleking, det var Gøril som fikk det til. Hun er utrolig dyktig, og vet hva hun holder på med.

Håret mitt er ganske slitt etter noen måneder i Mexico med klor,blåsjampoo og dårlige hårprodukter. Vi har derfor ikke gjort noen store endringer da håret skal få hvile, men jeg regner likevel med at dere ser at jeg har farget det mørkere igjen? Brunfargen hadde blitt vasket ut etter sist behandling, og jeg hadde begynt å få grønnskjær (noe som er normalt når man går fra blondt til brunt.) Gøril gjorde derfor håret mitt sunt og friskt igjen, med både farge og klipp. Hun klipte ganske mye av håret mitt denne gangen, som dere kanskje ser. Jeg prøver alt nå for å få det lange og tykke håret mitt tilbake, og jeg er glad for å ha Gøril som alltid hjelper til. Bor du i Trondheim anbefaler jeg deg virkelig å bestille en time hos henne som du kan gjøre HER.

6 kommentarer

6 thoughts on “EN FORANDRING DERE IKKE HAR MERKET

  1. Såg deg på sirkus shopping og la merke til at du hadde fått mørkere hår, den samme dagen som du var der😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *