DU KAN IKKE BESKYTTE MEG

Categories Personlig

I dag har du fått mye stygge kommentarer, Sofie“. Det er mer synd på deg enn meg, for jeg kan se at det går innpå deg. Jeg forstår så godt at det må være vondt for deg. Det må være vondt å lese alle de stygge tingene de skriver om noen som står deg så nært. Så nært at jeg engang visste hvordan hjertet ditt hørtes ut fra innsiden. For deg er jeg den vakreste på jord, men for andre er jeg en stygg umoden hore og et dårlig forbilde. 

Det går bra, jeg tenker ikke særlig over det“. Du virker litt letta, men jeg vet du er bekymra. For hvor mye skal egentlig et menneske tåle? Jeg føler vi er tilbake til barneskolen, der man kommer gråtene hjem fra skolen for noen har vært slemme. Jeg vet ikke følelsen, men jeg tror mammahjertet skriker. Hvordan kan noen være slem mot det kjæreste du har? Du føler deg nok litt hjelpesløs, for du kan ikke beskytte meg mot dette. Du kan ikke ringe rektor eller snakke med foreldre, du må bare godta ord som “det går bra“.

For hva om det hadde vært ditt barn. Ville du fortsatt skrevet disse tingene? Eller om vi skal se det fra en annen side, hadde du ønsket at din mor skulle føle på det? For hvem synes egentlig det er greit å lese slikt om barnet sitt? ingen. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli vant til å lese stygge ting om personligheten min og utseendet mitt, men her er jeg. Det er ikke meg dere sårer, det er familien min og vennene mine. Det er de som sitter igjen med en vond følelse. Det er de som er redd for at dette skal ødelegge meg. Det er de dere sårer

11 kommentarer

11 thoughts on “DU KAN IKKE BESKYTTE MEG

  1. Skjønner ikke hvorfor folk sier du er stygg su er kjempe pen!! Og de som sier du er stygg kan egt bare drite i dt du er kjempe pen og var kjempe pen Elsker deg!!!

  2. Helt enig!❤️ Folk blir bare så utrolig mye tøffere bak en skjerm, at det er helt utrolig. Jeg skulle virkelig ønske at hver og en av dem var så tøffe at de klarte å si ifra uten å prøve å skjule hvem de er. Men det er Ingen av dem. De er bare utrolig feige som oppfører seg sånn mot andre på nett når jeg er sikker på at 99,9% av de som skriver stygge ting på nett ikke ville tørt å si noe av det face2face. Stå på Sofie! Du er en fantastisk jente og er ihvertfall mitt forbilde.

  3. du er fin akkurat som du er Sofie<3 du virker så herlig og skjønn!! Stå på videre, jeg beundrer deg masse!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *