IKKE INNAFOR MED TIDLIG JUL?

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg hatt en skikkelig digg og avslappende dag. Martine og jeg startet dagen med å trene, noe som er den beste måten å starte dagen på. Så dro Andrea, Martine og jeg for å ta noen bilder før brynstimen min. Dere kan se bryna mine før og etter på Snapchat; Sofieeec. Jeg tror nok dere vil få sjokk over resultatet, HERREGUD så fornøyd jeg ble. Jeg har ganske tynne bryn fra før av, så det er virkelig en drøm å endelig ha litt form og farge. På bildene over har jeg ikke tegnet eller farget de, det er sånn de ser ut uten sminke. 

Som dere ser på bildene over har vi skikkelig jul i leiligheten vår. Det er nok mange som mener at det er alt for tidlig å allerede ha pyntet til jul, men jeg synes det er helt innafor. Jeg er i skikkelig julemodus, og måtte derfor ordne med grøt, kakao og klementiner. Det skal sies at vi kjøpte fjordland, for ingen av oss kan å lage grøt. Det hadde uansett vært stress å lage grøt fra bunnen av når vi bare er to personer som skulle spise. En liten funfact om meg, jeg spiste Fjordland nesten hver eneste dag før. Jeg er så utrolig lat når det kommer til å lage mat, og prøver derfor alltid å unngå det. Det er ofte jeg bare spiser et par knekkebrød til middag, kun for at jeg ikke orker å stå på kjøkkenet. hehe ups.. 

12 kommentarer

12 thoughts on “IKKE INNAFOR MED TIDLIG JUL?

  1. Det er helt innafor. Synes den koseligste tiden er tiden før jul, hvor man pynter og gjør andre juleting😊

  2. Kan du forklare litt nermere hvordan di gjør brynene slik osv i et innlegg? Veldig interessert i å gjøre det selv men ønsker mer info fra folk som har prøvd det først:D

  3. Hvor har du kjøpt de super skjønne koppene? De var jo sååå fine!! Og helt innafor å pynte til jul nå, leiligheten min var ferdig pyntet allerede sist uke 🎅🏻🎄🌟
    God kveld til deg søta <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *