FERIETRØBBEL

Categories Reise

Det som er litt morsomt med Bali er at det er aper over alt. Eller.. nå overdriver jeg jo litt, men det er MYE aper her. De første vi møtte var veldig aggressive og ikke minst skumle, men disse apene var litt mer cool. Siden disse apene ikke hadde lyst å drepe oss hadde vi lyst til å prøve oss på noen bilder, og som dere kanskje ser gikk ikke det spesielt bra. Jeg er litt redd aper, så det var veldig vanskelig å slappe av med en ape sittende på skulderen eller rettere sagt hodet mitt. Den ene apen begynte også å lete etter lus i hodebunnen min, haha. Jeg håper virkelig ikke han fant noe. 

Som dere ser måtte jeg også beskytte meg selv fra å “free the nipple” foran alle, da apen holdt på å dra av meg toppen, haha. Eller, jeg burde vel bare latt apen dra av meg toppen, for jeg har jo allerede vist de her på bloggen? Dette er faktisk det teiste argumentet jeg hører, og det kommer vel til å bli brukt mot meg leenge. Jaja, det får så være 😀  Selv om det ikke ble de bildene jeg håpet på, så ble de veldig morsomme da, ikke sant?

Vi besøkte også Tegallalang Rice Terraces, som jeg virkelig vil anbefale dere som tenker å reise hit. For meg er det veldig viktig å se kulturen og stedene til landet man reiser til, og ikke bare ligge på stranden hele dagen. Jeg kan love dere at dere ikke vil angre om dere besøker noen av disse fantastiske stedene de har her i Bali. Selv om halvparten av Bali er forsøplet har de likevel SÅ mye fin natur her, jeg er helt imponert. Vi fikk dessverre ikke sett så mye av Rice Terraces på grunn av at jeg har fått “Bali-Belly” som de kaller det. Jeg vet ikke hva det er med Morten og meg, men vi har alltid skikkelig uflaks på ferie. Jeg har helt seriøst vært dårlig i 3 dager nå, og har enda ikke blitt bedre. Det er heldigvis verst på natten og på morgenen slik at jeg får gjort litt på dagtid. Jeg skal ikke la dårlig mage ødelegge ferien. Vi har forresten gjort noe for å forbedre ferien litt, som jeg tenkte å fortelle dere mer om i morgen. GLED DERE 🙂

24 kommentarer

24 thoughts on “FERIETRØBBEL

  1. morsomme bilder, ser ut som dere koser dere på tur 🙂 men jeg må spørre.. hva i alle dager skjer med brynene dine her? 😛

  2. Anonym: Som jeg skrev over her så er det en redigeringen som gjør det. Tegner bryene mine helt likt og bruker de samme produktene som alltid 🙂 Var bare litt uheldig med måten jeg redigerte på.

  3. Apene i Monkey Forrest er noe av de reneste apene som er på Bali. Så også at du savnet taco, det finnest noen retauranger som bare serverer taco der faktisk. Anbefael dere også å dra en tur til; Double six- Seminyak. Men dra til potato head, utrolig fint. Nevnt det tidligere også:)

  4. Bare et lite tips, velg kvalitet over kvantitet! Legg heller ut få bilder med skikkelig kvalitet, enn mange bilder som er gjort litt halvveis

  5. Hei! Vil bare si at du er så utrolig vakker når du har på lite sminke. Altså når du ikke har på maskara, og når du ikke tegner bryn. Da er du utrolig vakker😍 men det er lov å sminke seg litt da selvfølgelig, men du er nydelig uten😍

  6. HAHAHAH, hærreguud så artige bilder!
    Skjønner ikke at hår, bryn og tenner er det som fanger oppmerksomheten til folk på disse bildene? ha litt humor!:D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *