YESTERDAY’S LOOK

Categories Reise


Kjole – Bikbok / Veske – YSL / Sko – Random butikk i Dubai

I går gjorde jeg noe jeg bare har gjort to ganger på denne turen, SMINKET MEG. Jeg sminket meg ikke i nærheten så mye som jeg gjør til vanlig, men jeg pyntet meg likevel litt. Jeg synes det er så utrolig deilig å kunne gå uten sminke, for jeg føler meg veldig bra uten. Jeg synes selv jeg er naturlig pen, kanskje det er derfor jeg trives så godt? Grunnen til at jeg valgte å fjerne vippeextensions var for at jeg ønsket å se mer naturlig ut, og kanskje skille meg litt mer ut. Det har blitt så normalt i dagens samfunn med lange løse vipper, inspobrows og inpso øyenskygge, at det nesten begynner å bli litt kjedelig. Jeg har derfor lyst til å bare være litt.. annerledes? 

Jeg gleder meg til å komme hjem for å få den blondfargen jeg endelig ønsker. Det har vært hardt å gå fra mørk til blond, samtidig som man skal skåne håret på best mulig vis. Enten måtte jeg bli blond fort, men da hadde jeg risikert håret mitt, ellers måtte jeg ha tålmodighet. Valget var enkelt, så her sitter jeg med halvveis oransje hår, hehe. Det blir heldigvis bra til slutt, noe jeg gleder meg veldig til <3

9 kommentarer

9 thoughts on “YESTERDAY’S LOOK

  1. Jeg har også prøvd vippeextension en god stund….og når jeg ser tilbake på bilder fra da så ser det jo så fake ut….er jo myyye penere med ekte vipper. Trenger bare mascara 👍
    Du er naturlig pen og trenger ikke vippeextension. Er da bare noe styr å drive med óg 😉

  2. Hei. Syns du er et fint forbilde og elsker innlegget ditt om rumpa. Så bra Du sier det du sier! Men – hvorfor må du bruke extention? Hadde vært så kult hvis du gikk for det naturlige og eid utseende ditt uten stæsj som extentions osv. Du er naturlig pen og kan gå foran med et godt eksempel!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *