MINE TANKER AKKURAT NÅ

Categories Personlig

annonse – alle lenker er annonselenker


Lignende skjerf HER / Boots HER / Lignende jakke HER / Bukse HER

♥ Jeg må virkelig finne måter som gjør at jeg lærer å elske meg selv hundre prosent. Jeg har innsett den siste tiden hvor UTROLIG viktig det er å prioritere seg selv, og ha det bra inni seg. Jeg har lært at ordtaket “Du kan ikke elske noen andre, før du elsker deg selv” stemmer. Det å elske seg selv har faktisk ALT å si for hvordan forhold, vennskap, jobb, skole and you name it vil være. Jeg skal derfor sette meg selv først, og bli en bedre versjon av meg!

♥ For å få det bedre med meg selv har jeg bestemt meg for å begynne å meditere hver dag i noen minutter. Jeg skal prøve å starte dagen med meditasjon, så får vi se hvordan det blir etterhvert. Jeg gleder meg til å prøve 🙂

♥ Jeg har fått en del muligheter og tilbud den siste tiden. Ganske store muligheter om du spør meg, og jeg vet det er SÅ mange som ville gjort alt for å være i mine sko akkurat nå. Likevel er det et eller annet som har gjort meg redd og usikker, for er dette egentlig det rette for meg? Er det noe jeg har lært på mine snart 23 år så er det at man alltid angrer mest på de mulighetene man ikke tar på grunn av at man er redd. Jeg har derfor bestemt meg for å hoppe i det, og satse på at 2018 blir det beste året noen sinne!

♥ Jeg må helt seriøst gjøre noe med konsentrasjonen min. Jeg har slitt med dårlig konsentrasjon etter 22.07, og jeg har ikke gjort noe selv for at den skal bli bedre. Det tar dobbelt så langt tid å blogge som det vanligvis ville gjort, for jeg klarer ikke å konsentrere meg helt 100%. Samtidig som jeg har skrevet dette innlegget har jeg lest andre blogger, kost med Celine, hentet Pepsi Max og svart på kommentarer. Jeg klarer IKKE å gjøre en ting om gangen, såå irriterende. 

♥ Jeg er så lykkelig over livet mitt, herregud så mye jeg har å være takknemlig for. Vennene mine, jobben min, mulighetene, økonomien (selv om denne måneden var dårlig, hehe), at jeg er frisk, forholdet mitt og familien min. Jeg setter så stor pris på alt <3

12 kommentarer

12 thoughts on “MINE TANKER AKKURAT NÅ

  1. Har hørt at du takket nei til å være med på bloggerne for at de ikke betalte deg bra nok?

  2. Hun trakk seg ikke, de ville ikke ha henne med på grunn av oppførseln hennes under innspilling.

  3. men hvordan kan JEG elske meg selv? har du noen tips? det er så lett å si jeg er smart elr pen osv, men jeg tror jo ikke på det. men jeg vil veldig gjerne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *