VÅRT HEMMELIGE MØTE MED..

Categories Personlig

I går var Anne Brith og jeg i Drammen som kanskje noen av dere har fått med dere? Jeg fikk utrolig mange spørsmål om hvor jeg hadde kjøpt den syke donutsen på Snapchat. Add meg; Sofieeec for å se!! Den er kjøpt på Hawker som ligger i Drammen til alle dere som spurte meg i går 🙂 

Som dere sikkert forsto dro vi ikke hele veien til Drammen for å kjøpe Donuts. Husker dere at jeg har fortalt dere at jeg var hos en klarsynt for noen år siden? Jeg fortalte om han til Anne Brith, og vi ble enige om å bestille en ny time. Alt jeg kan si er at jeg er tom for ord igjen. Jeg vet det er mange som er skeptisk på slike ting, for selvfølgelig finnes det folk der ute som ikke er ærlige. Det er lett å si “du er sta, forelska, trenger kjærlighet eller er ulykkelig”, men han her sier ting ingen vet. Han går i dybden, og tar frem mange av dine innerste hemmeligheter. Han vet de tingene du ikke har fortalt til noen. Han vet det magefølelsen din har fortalt deg hundre ganger før, den følelsen du er usikker på om du skal stole på eller ikke. Det er mange som har spurt om han før, og nå har jeg hjemmesiden hans som du finner HER. Jeg har fått svar på mye i dag, men jeg er usikker på om jeg skal dele det med dere eller ikke. Vi får se etterhvert <3 Han sa forresten at jeg er svært fruktbar dere, det hadde jeg IKKE trodd. Jeg som er helt sikker på at jeg er steril. Det er bare å ta p-stav asap!

Etter at vi var ferdig med timen dro vi ned til Drammen sentrum for å spise litt lunsj <3 Funfact; jeg var med en gutt i to år som var fra Drammen, og hang derfor der veldig mye som ung. Jeg følte meg nesten som en lokalkjent der jeg gikk rundt. “Kjør dit”, “Vii skal gå hit” og “Den restauranten er bra”. Selv om jeg ikke kunne bodd i Drammen selv, så er det jo en veldig koselig by 🙂 

24 kommentarer

24 thoughts on “VÅRT HEMMELIGE MØTE MED..

  1. Er det slik at paradise hotel kun tar med gutter med trent kropp og jenter som er tynne og har en fin kropp?

  2. Dette har ikke noe med tema og gjøre men jeg gikk gjennom YouTube kanalen din å fant videoen du snakket om din historie på Utøya. Jeg snakket med mamma og pappa om Utøya om hva de mener, men det jeg lurer på er hva hadde du gjort om du møtte Anders Brevik Bræivik i dag?????

  3. Etter Isabel kom hjem fra paradise og begynte å legge ut bilder av seg selv igjen med sminke så plutselig begynner du også å gå med masse sminke og forandrer på hvordan du sminker deg med eyeliner, også skrive hun at hun skal til klarsynt så plutselig gjør du og det og ikke minst snakke måten DIB med vinglende lyne på snap dom Isabel.. osv osv.. eg lurer virkelig på om du faktisk ser hvor nydelig du var før fu sjekket inn på paradise.. folk ødelegger seg selv mens de prøver å se lik ut andre, vær deg selv og se hvor nydelig du faktisk er uten å måtte ligne andre

  4. Hva hadde du gjort hvis Morten hadde klint med enn annen jente? Og hva hadde du gjort hvis Morten hadde hatt sex med en annen jente?❤️

  5. Du ser sikkert ip adressen min så er det så sant det jeg sier siden du ikke vil godkjenne mitt forrige kommentar ang Isabel ? 🙂

  6. Anonym: Ser du engasjerer deg veldig for denne saken i og med at du kommenterer på andre blogger + legger igjen flere kommentarer her. Jeg godkjenner ikke kommentarer jeg har tenkt å gi et utdypende svar på med mindre jeg har tid, og det var derfor jeg ventet med din 🙂 Jeg har vært hos klarsynt før, og skrevet om det på bloggen, uavhengig av hva andre har gjort og ikke. Jeg sminker meg helt likt som nå som før, utenom den ene gangen med Stina der jeg hadde en mye mer naturlig look enn hva jeg vanligvis pleier 🙂 Isabelle er en nydelig jente på mange måter, og er inspirerende også på mange måter, men alle de tingene du nevner over her er veeeldig normalt. Eyeliner bruker jeg alltid når jeg har lite vippeextensuons igjen, det er for å fylle ut “tomrommet” slik at det ikke ser dumt ut. Ellers, tusen takk for fine komplimenter <3

  7. Du over her kan virkelig ikke lese bloggen til Sofie, lol. Hun har brukt eyeliner LENGE og har vært hos klarsynt lenge før Isabel dro dit. Skal vi først si at noen hermer etter hverandre så er det jo hun som gjør det Sofie gjør? For eksempel bare det å begynne å synge på Snap, det er noe Sofie har gjort lenge. De to jenten er så forskjellige fra hverandre, så det at du sammenligner er helt sykt i mine øyne. Du trenger en hobby

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *