4 TEITE MÅTER Å TA SNIKBILDER PÅ

Categories Samfunn

Det jeg elsket med den tiden Paradise gikk på TV var at folk faktisk kom bort til meg for å spørre om bilde, men nå? Nå er det snikfotograferingen som er the new shit. Kjære alle dere som tar snikbilder, vi ser dere. Vi ser dere så UTROLIG GODT OGSÅ. Kom heller bort å si hei, det er så mye hyggeligere <3

Jeg tenkte uansett at jeg skulle dele noen av mine opplevelser med dere, for enkelte er ekstremt kreative når det kommer til å snikfotografere andre. ENJOY ♥

r

Let’s take a selfie” Denne er så standar, og dette er metoden de aller fleste bruker for å ta et snikbilde. “Hvordan vet du at de tar et bilde av deg?” Jo, det skal jeg fortelle! Det er svært få som tar selfie helt inntil ansiktet mens man holder på å le seg ihjel, for å så løpe sekundet etter bildet er tatt. 

Jeg vet ikke hva jeg skal kalle dette? “Gå forbi bilde“? Det er så utrolig mange som holder telefonen nede ved låret mens de går forbi, og det er kanskje noe av det morsomste jeg ser. DEREE, det er jo ikke litt naturlig engang å holde telefonen på den måten?? Dere skal ha for kreativiteten da, haha!

Gjemme seg bak en vegg bilde” Trenger jeg egentlig å si noe? 

Tilfeldig bilde med meg i bakgrunnen” Denne er god, for det er nesten sånn at jeg ikke ser dere ;-*

14 kommentarer

14 thoughts on “4 TEITE MÅTER Å TA SNIKBILDER PÅ

  1. Kanskje du overvurderer din egen “kjendisstatus” her nå?
    Ellers er det vel bare “småunger” som gjør sånt, så hvorfor bry seg?

  2. Har du å Morten noen gang tenkt eller snakket om å gjøre det slutt? Dere er utrulig søte sammen, bare lurer❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *