LIKER JEG SOFIE BEDRE MED SILIKONPUPPER?

Categories Samfunn

HEIHEI dere, Morten her.

Den siste tiden har jeg sett at Sofie har mottatt masse meldinger fra yngre jenter som er stresset over å ikke ha store nok pupper. Hun ene fortalte at guttene i klassen hadde gitt terningkast til alle jentene, og at hun hadde fått et lavere terningkast på grunn av at hun hadde små pupper. Sofie spurte meg for en stund siden “Tror du at du ville likt puppene mine uten silikon?” Jeg har alltid sagt til Sofie at jeg driter i hvor store eller små pupper hun har, for det har ingenting å si. Hvem bryr seg egentlig? Det er jo bare pupper. Det er jo en så liten del av henne, en del jeg ikke tenker over. 

Det er synd at unge jenter tror at alle gutter vil ha jenter med store pupper, for det er ikke sant. Det er synd at til og med kjæresten min følte på dette for bare noen uker siden. Da vi var små følte jeg at jeg måtte si at store pupper var finest, for det var liksom bare sånn det var. Alle guttene snakket alltid om store pupper, og at de likte det best, men det er så langt fra sannheten. Man tror kanskje på et tidspunkt i livet at store pupper har alt å si, men man vokser fra det. Det er ikke puppene til Sofie som fikk meg til å bli forelsket i henne, det er hvordan hun er som person. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hun hadde store eller små pupper, det ingenting å si. Jeg hadde vært like forelsket i Sofie, både med og uten silikon. 

Add meg på Snapchat: Sofieeec!

42 kommentarer

42 thoughts on “LIKER JEG SOFIE BEDRE MED SILIKONPUPPER?

  1. Så flott skrevet, Morten! Er fint å kunne høre DIN mening om saken (selvfølgelig skriver Sofie masse bra, men akkurat her syns jeg kanskje ikke hennes stemme passer og «treffer» like godt som din 🙂 ikke misforstå!)

  2. Jeg har lagt merke til at du skjeler veldig Sofie, er der pga linsene? Hadde en venninne som hadde helt like øyne som deg og brukte linser

  3. Fantastisk Morten!!! Utrolig bra skrevet!! Det er så sant og viktig dette temaet, og unge jenter trenger å høre sånt! Og så fint at du er ærlig og sier at du selv Kjennte på press da du var yngre til å si sånne ting, for det tror jeg mange unge gutter kjenner på, at de sier det bare for å være «en av gutta» og ubevisst legger ett kroppspress på jentene. Det er jo ikke puppene som betyr noe når man forelsker seg, det er jo personligheten. Stjerne i boka til deg Morten!:-)))

  4. Altså, wow! Jeg har virkelig ikke ord, Morten! Jeg bare skjønner ikke, hvorfor kan ikke hver eneste enkeltperson tenke som deg, ha den samme logikken? Vi trenger fler her i verden som deg, altså du aner ikke hvor mange jenter som fikk tilbake sin selvtillit akkurat nå, inkludert meg! Kunne ikke vært mer enig i det du sa! Elsker deg og Sofie <3

  5. Tnååå! Personlig syns jeg alle usikre jenter burde bruke silikon til å få seg en tredje pupp. Hvor kult hadde ikke det vært. Eller fire pupper som kyrne, så kunne de stått rundt om å rauta de og 🤓🤣🤓

  6. Enig med Morten. Er jenta jeg faller for.
    Er det _deg_ jeg elsker, så er det nettopp det. Hele deg! Åpne, ærlige og nakne deg. Ekte og sexy. Ikke som en stor smekker hval – med magen full av plast.
    …oops?

  7. Hahaha lol! Ble rørt av å lese dette <3
    åhh så fint skrevet til unge jenter som er usikre!!

  8. Dt der treng alle jenta å hør! E ble neste rørt over t Morten skrev. E ble veldig gla inni me

  9. Hvis man snur litt på dette, og ser for seg at mannen gjennomgår en penisforstørrelse, ville jenta da likt mannen sin bedre? Uten tvil, så sant han ikke er stor fra før da! 😀

  10. Skulle ønske jeg leste dette da jeg var usikker jente på ungdomsskolen, det hadde gjort en stor forskjell 💗 Heia dere!

  11. Inspirerende å lese. Men nå har heller ikke Morten sett deg Sofie på ekte uten silikonen? Må også si, som sikkert vil skuffe mange, at større bryster har nok en del å si på første inntrykket enn om man skulle vært helt flat tror jeg. Men for all del, håoer virkelig ikke det er mange gutter/menn der ute som blir sammen med noen pga. puppestørrelsen. Hilsen en som snart skal ta silikon selv 🙂

  12. Marte: Hei Marte! Nei, det har han ikke, men det er ikke alle gutter som har behov for silikonpupper eller “store” pupper. Jeg kjenner mange som foretrekker små fremfor store. Hele poenget er at ikke alle gutter ønsker store pupper slik mange jenter tror 🙂

  13. Utrolig bra skrevet Morten! Æ like slike innlegg der gutten skriver hva gutter egt liker. Men er dt dt samme når gjelder rumpa? Hahah. Æ sliter med at æ har bryst, men rumpe? Dt e dt lite av… æ stresser my med å vil træn rumpa mi for å bli bra nok…

  14. Sofie takk for svar. Jeg har alltid blitt anbefalt vannbasert sminkefjerner men det synes jeg ikke funker. Jeg ønsker bare å avslutte med at jeg liker å følge bloggen din til tross for at jeg nå er blitt en voksen dame (34 år). Jeg er imponert over hvordan ungdommen ha forandret seg de siste 10 årene .Keep on living

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *