DAGSTUR TIL USA

Categories Ikke kategorisert

Som jeg fortalte dere i går sa har Andrea og jeg bestemt oss for å begynne å gjøre litt mer. Jeg har verdens beste jobb, og har alt for mange muligheter til å gjøre annet enn å sitte hjemme. Jeg tror bare jeg stresser unødvendig mye over bloggen, da jeg alltid føler at det er noe nytt å gjøre. Kanskje jeg kan skrive et blogginnlegg til? Hva med å svare på mail? Bildene fra gårsdagen må redigeres, jaa listen er lang. Alle disse tingene holder meg hjemme istedenfor å dra ut, og det har jeg bestemt meg for å endre nå. Det er viktig å jobbe hardt med bloggen, og jeg tar ingenting for gitt, MEN jeg trenger ikke å sitte foran macen 15 timer av døgnet. 

Vi bestemte oss uansett for å teste ut en ny restaurant i dag, og ikke dra på de typiske restaurantene vi alltid drar på. Jeg har aldri vært på Grunerløkka å spist før, noe som egentlig er ganske trist i og med at vi bor rett ved. Denne gangen testet vi ut Rye som er en Amerikansk Diner. Jeg elsket temaet, for de fikk virkelig frem de Amerikanske pregene. Det føltes som at Andrea og jeg plutselig var i USA, noe som hjalp litt på lengselen jeg har akkurat nå. Vi hadde med andre ord dagstur til USA, så det går helt fint at turen til L.A ble avlyst, neida joda, neida. 

Altså, hvor gjennomført er ikke dette? Vi testet ikke ut maten da begge var ganske mette, men milkshaken var SYKT digg. Jeg kan ikke forstå at jeg har brukt tid og penger på Olivia, Fridays, og generelt restauranter som ligger midt i Oslo når det finnes plasser som dette. Jeg må virkelig begynne å utforske Oslo mer, det har jeg bestemt meg for! 

29 kommentarer

29 thoughts on “DAGSTUR TIL USA

  1. Fyyyf så fine bilder Sofie. Jeg bare lurer på en ting, hva har du gjort med ansiktet ditt? Du ser veldig annerledes ut. Botox er åpenbart, men har du gjort noe med kinnbena dine?

  2. Skjønner godt hva du mener! Jeg føler jeg bare spiser på de samme stedene hele tiden, og da blir man rimelig lei. Viktig å utforske litt mer, haha 😀

  3. Siden dere liker å prøve nye annerledes restauranter så må dere prøve restauranten som heter yaya?s! Den ligger i nærheten av kontraskjæret. Den er drit kul, det er thailandsk restaurant og når du er der så er du faktisk i Thailand. Prøv den ut!<33

  4. Jeg elsker Ryes! Du burde prøve det på kveldstid i helgene også, da er det sykt bra stemning! Hvor er den hvite genseren fra? 🙂 Veldig fine bilder forresten!

  5. Kjempefine bilder! 😍 Vakre jenter er dere❤️
    Kan anbefale en restaurant i nærheten av Youngstorget som heter Habibis. Utrolig deilig mat og en fantastisk atmosfære 😍

  6. så fine bilder
    håper det var en fin opplevelse på Rye
    jeg har også lyst til å anbefale nighthawk som også er en amerikansk diner, der har de også mye fantastisk god mat og drikke i utsøkt kvalitet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *