MITT BESTE TIPS TIL BYPÅSKE

Categories Ikke kategorisert

Reklame |

Som dere sikkert har fått med dere så har jentene og jeg en tradisjon hver eneste påske der vi drar på hyttetur sammen til Åre. Det er ikke noe annerledes dette året, men vi reiser ikke før torsdag neste uke. Jeg kjenner at jeg er VELDIG klar for påske, og gleder meg skikkelig til å ha en fin helg på hytta. Siden det enda er noen dager til jeg kommer meg dit skal jeg nyte påsken her i storbyen. Det er jo ikke slik at man MÅ dra på fjellet for å ha en fin påske, det er jo så mye man kan finne på i byen også. 


Til tross for knust Iphone så får jeg likevel lest og kost meg, haha 🙂

Jeg vil derfor tipse dere om noe som kan gjøre påsken deres litt mer lik hyttelivet, og det er appen MIN. På denne appen finner man artikler fra Norges største magasiner innenfor interiør, livsstil, trening, mat og ukeblader. Du har med andre ord alt samlet på et sted. Du kan gjøre sånn som jeg har gjort, og det er å skreddersy innholdet etter dine interesserer. Det er utrolig mange blander å velge i, men mine favoritter er Det Nye, Shape Up, Rom123, Bonytt, Mote og skjønnhet. 

Jeg har allerede fått et treningsprogram som jeg skal bruke på hytta, oppskriften på en sunn sjokolade, interiørtips til leiligheten og funnet ut hvor jeg skal bestille meg noen sykt kule t-skjorter takket være Det Nye og Marte Bratberg. Jeg anbefaler deg derfor til å finne frem brettspillet, kvikklunsjen og MIN-appen. Du trenger ikke å dra hele veien til hytta for å finne de gamle blandene, for på MIN appen kan du gå tilbake i arkivet for å finne gamle gode artikler.

Det beste av alt er at du kan teste ut appen gratis i 30 dager, deretter koster det 99kr i måneden. Det er heller ingen bindingstid, så du kan enkelt is opp på “min side” som du finner HER. PS: Man må være over 18 år eller ha samtykke av foresatte for å få tilgang til appen. Du kan lese mer om kjøpsbetingelser HER

Du kan også laste ned her

Iphone: HER
Android: HER

7 kommentarer

7 thoughts on “MITT BESTE TIPS TIL BYPÅSKE

  1. Masse god påske til deg.💕 Kose deg masse på hyttetur:) Digger bloggen din:) Og så lurte jeg på om du visste hvorfor bloggen til «mammatil Michelle» ikke står på bloggtoppen/listen lenger?? Leser din, Andrea, Isabel,AnneBrith og mammatilmichelle sin blogg.. Men idag var mammatilmichelle sin blogg borte:(

  2. Mobiln e alltid kjækk uansett ka det gjell, spill eller ja 😀
    Va du me på PH i sesong 7 eller va det før det ?
    E du fra Trondheim ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *