PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN / DEL 2

Categories Personlig

Jeg har merket at mange av dere synes det er gøy når jeg deler ting fra telefonen min, så jeg tenkte derfor å ha et innlegg der jeg viser dere de siste tingene jeg har gjort. “Siste like”, “Siste Snapchat”, “siste melding” osv. 

Tekstmelding

Spennende? haha. Jeg tekster ALDRI, så tekstmeldingene mine er noe av det kjedeligste man kan snike på. 

Spotify-liste

Hits, Hits, Hits. Elsker den lista, de oppdaterer den ofte! 

Sang

Herregud så fin denne er. Jeg har sikkert hørt på den 20 ganger bare i dag, hehe ups.. 

Snapchat

De som vet, de vet 😉

Bilde

Ine <3 <3 

Notat

Ikke spør, for jeg vet ikke hvordan eller hvorfor dette havnet i notatene mine? haha

Alarm

Står ikke så veldig tidlig for for tiden, som dere kanskje ser :-))

Telefon

Julie <3 

Messenger samtale

Isabelle og jeg holder på å planlegge neste reise, wuuhuu 😀

Like på Instagram

Denne baben fikk en like av meg <3

7 kommentarer

7 thoughts on “PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN / DEL 2

  1. Om du bruker kampanjetiden UNDER26 på norwegian får du flyturer billigere, haha bare et tips;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *