ENDELIG ER JEG…

Categories Personlig

Reklame | Hår / Sirkus shopping


Elsker foundation skillet etter en time hos frisøren <3

BLOND!!!! herreguuud så lenge jeg har ventet på denne dagen, alt jeg vil er å gråte av lykke akkurat nå. En ting som er sikkert, det er LENGE til jeg noen sinne skal bli brunette igjen, for en sånn prosess vil jeg aldri gå gjennom igjen. Tusen takk til Gøril som alltid gjør meg så fin på håret <3 

PS: Du kan se mer av arbeidet Gøril gjør på Instagram; Hairbygf eller bestille time ved å ringe, 73604004 

7 kommentarer

7 thoughts on “ENDELIG ER JEG…

  1. Hvorfor nekter du for at du har tatt fillers i leppene? Tar du en Kylie? Hun nektet også i starten. Er jo helt åpenbart at du har fillers. Ingen har en slik naturlig trutmunn. Jeg vet hva jeg snakker om. Har mange års erfaring med fillers. Bare innrøm det. Jo lenger du nekter for det jo verre blir det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *