11 HÅRFARGER PÅ 12 MÅNEDER

Categories Personlig

Reklame | Noen av behandlingene er sponset av Hendrix Hair og Hår Sirkus shopping

Det begynner å bli en vane for dere å se bilder av meg i frisørstolen. Overskrifter som “mitt nye hår”, “jeg skal endre på håret mitt” “ny hårfarge”  og “endelig er jeg fornøyd” har vært en noe dere har sett nesten hver måned. Tenk at det skulle ta et år før jeg endelig ble fornøyd med hårfargen min igjen, det er ganske sykt haha. Jeg tenkte derfor at jeg skulle ha en liten throwback på alle hårfargene jeg har hatt det siste året. 

MARS 2017

MAI 2017

JULI 2017

AUGUST 2017

OKTOBER 2017

NOVEMBER 2017

DESEMBER 2017

JANUAR 2018

FEBRUAR 2018

MARS 2018

På 12 måneder har jeg farget håret mitt 11 ganger, hvor sykt er ikke det? ER DET RART HÅRET MITT HAR BLITT ØDELAGT? haha. Det er også helt merkelig å se forskjellen fra mars 2017 til mars 2018, det er mye som har skjedd. Spør dere meg så synes jeg at jeg hadde finest hårfarge Mars 2017 og styggest hårfarge November 2017. Hva synes dere

32 kommentarer

32 thoughts on “11 HÅRFARGER PÅ 12 MÅNEDER

  1. Enig med deg! Men du er så fin med kort hår og den fargen assa, nesten litt misunnelig🤓😝☺️❤️

  2. Du kler veldig godt kort hår, ser mer voksen ut og faktisk høyere. Synes du var veldig fin oktober men alt kler den smukke 😉

  3. Wow!! hårfargen du hadde i mars 2017 var helt sinnsykt fin😍😍 Du kledde den innmari bra! Veldig fin farge du har på håret nå også, men elsker kalde farger! vet du hva fargen heter? 🙏🏼🙏🏼 Ha fortsatt en fin dag!

  4. Du kler jo alle typer hårfarger😍 jeg kler såvidt min egen hårfarge. Du er superfin uansett da❤️

  5. Du er helt nydelig med alle hårfarger, men elsker virkelig fargen du har nå, og den du hadde mars 2017 <3 Sikkert fordi de ligner 🙂 God påske og stor klem <3

  6. Mars 2017😍langt og blondt hår😍😍 du kler veeeldig blondt hår!! Også brunt da men jeg syns blondt er noe spesielt til deg😍 du ble super fin nå når du har klipt deg og har blondt hår😍😍😍

  7. mai 2017, du fikk et “røffere” utseende og du kledde det skikkelig godt! 😊 hilsen påskeharen😜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *