JEG STALKER ENKELTE MENNESKER

Categories Personlig


Genseren er fra H&M 

MINE IRRITERENDE UVANER

👎.Som jeg har fortalt dere før så er jeg veldig dårlig til å svare på tekstmelding og grunnen til dette er rett og slett at jeg alltid tenker “svarer snart”.  Jeg har gjort det i så mange år nå at det har blitt en dårlig uvane at jeg aldri svarer på tekstmeldingene mine. Sorry venner <3

👎.Jeg ELSKER å stalke andre mennesker, selv om jeg vet dette høres skikkelig creepy ut. Jeg synes bare det er så spennende å være innom profilene til totalt ukjente mennesker. Jeg kan faktisk sitte i flere timer å se på Instagram-bildene til profiler jeg liker eller synes er spennende. Jeg får det ikke til å høres noe bedre ut nå, men det er faktisk noe jeg gjør hver eneste dag, haha. En liten morsom historie angående stalking, det var engang en jente som kom bort til meg for å ta bilde så hadde jeg stalket hun på Instagram dagen før, HAHA. 

👎.Jeg må drikke ALT av drikke med sugerør, ellers får jeg helt vondt inni meg. Det er ikke noe som er verre enn å kjenne at vesken treffer tennene, ÆSJ. Jeg er heeelt avhengig av sugerør og har akkurat lært meg å slutte å drikke cava med sugerør.. haahah!

👎.Jeg MÅ re opp sengen hver dag, ellers går jeg å tenker på det resten av dagen. Jeg får med andre ord ikke ro i sjelen min før jeg vet at den ser fin ut. Da Morten og jeg var i Bali sendte jeg melding til Martine om at hun måtte rette på putene mine, for jeg så på bloggen hennes at de bare var kastet i sengen.. I’m crazy, i know. 

👎.Jeg drar meg i vippene, noe som IKKE er bra når man bruker vippeextensions. Jeg kommer til å ende opp uten vipper og hår sånn som jeg holder på. 

👎.Denne har jeg blitt litt bedre på med årene ettersom at jeg har blitt tryggere på meg selv, men jeg må nesten alltid ha lyset av under sex. Jeg vet jeg har fortalt denne før, men det kommer nye lesere på bloggen vet dere! 

👎.Jeg bruker ekstremt mye penger, noe som IKKE er bra. Jeg har hatt mye penger på konto siden jeg var 18 år gammel og glemmer derfor viktigheten av penger, noe som er VELDIG synd. 

13 kommentarer

13 thoughts on “JEG STALKER ENKELTE MENNESKER

  1. Åå .. idag dro jeg å så utøya på kino. Alltid syntes det har vært en grusom hendelse og helt utenkelig. Hatt enorm respekt for det og fatter ikke hvordan du har klart å komme deg såpass… Men etter å ha sett filmen gjorde det inntrykket mitt og tankene rundt det enda sterkere. Helt ekstremt. Jeg skjønner ikke hvordan dere klarte å overleve psykisk etterpå. Og all respekt til dere.
    Du er virkelig sterk Sofie og jeg ser opp til deg. Jeg tror jeg hadde blitt et nervevrak etterpå.. følte meg ille nok etter å ha sett filmen.. og jeg har ikke vært der engang så kan ikke sammenlignes

  2. Hei
    Mulig jeg er for gammel for deg men skulle du føle at du har lyst på en god latter så er du velkommen til og stalke meg på Instagram 🙂 bare søke etter Geir Bjerkland
    Vel ikke bare en go latter da,ligger fine bilder der også,litt usikker akkurat nå om det ligger noen videosnutter som garantert vil få lattermusklene igang…

  3. Herlig! En jeg kjenner fikk en gang en
    ny pasient, som han hadde stalket. Det var så komisk at du aner ikke. Stalking er stas.
    Kjenner forresten ei som elsker å pådra seg stalkere. Hun prøver å opptre mystisk og litt avvisende, men etterlater et lite håp likevel slik at de skal bli besatte.

  4. Jeg ELSKER å stalke andre mennesker, selv om jeg vet dette høres skikkelig creepy ut. Jeg synes bare det er så spennende å være innom profilene til totalt ukjente mennesker.
    Når i alle dager ble dette “stalking”??
    Er dere dårlige i engelsk?

  5. Stalking eller forfølging er en sykelig og tvangsmessig opptatthet eller besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet og annen plagsom atferd. Personen som forfølger folk, kan kalles en stalker eller plageånd.
    Stalking innbefatter forfølgelse, overvåking eller arrangere tilsynelatende tilfeldige møter med offer, Kommunisering kan skje gjennom direkte eller indirekte kontakt, blant annet gjennom post, e-mail og tekstmeldinger. Det kan for eksempel være å få venner av offeret til å gi gaver eller oppfordre til å ta kontakt, eller til å levere trusler eller presanger til offerets arbeidsplass.
    Trussel om selvmord er også vanlig. Andre overgrep kan være vandalisme, innbrudd, seksuelt overfall, å skade kjæledyr, og i verste fall å skade, eller true med å skade, barn.
    Aggresjon kan skje gjennom vold, trusler om vold eller ved å trakassere offeret over tid. Etterhvert kan bare det å stå demonstrativt utenfor den lokale butikken være tilstrekkelig for å få ønsket effekt. Offeret kan da oppleve å ikke bli møtt på av andre at dette oppleves plagsom fordi «han gjør jo ingenting». De vil ikke se at denne atferden er i en sammenheng og at den har pågått over tid. En annen metode er å oppsøke eller trakassere familie eller barn. Særlig det siste kan oppleves svært truende. En stalker kan for eksempel hente barna til offeret hjem fra barnehagen og levere de uten skade hjemme hos offeret. Selv om dette ikke nødvendigvis oppleves som truende for barna, vil offeret oppleve som et klart overgrep. Stalkeren oppnår oppmerksomhet og klarer dessuten å vise at han har makt over offeret.
    https://no.wikipedia.org/wiki/Stalking

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *