IT’S MY….

Categories Personlig

BIRTHDAY 😀 😀 😀 Selv om jeg føler at det ikke er noe å glede seg til mer, så er det likevel morsomt å ha bursdag. Jeg har liksom blitt 16, 18 og 20 år, så hva er det å glede seg til nå? Døden? Hahaha neida, jeg tuller. Eller gjør jeg? 23 PR !!!

Jeg er spent på å se hva jentene har planlagt for meg i dag, om de i det hele tatt har planlagt noe, haha. Vi bestemte oss for å dra på Bubbles and Dinner i kveld, så noe skal vi gjøre. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal feire i dag, at jeg endelig får billigere forsikring på bil? hehe neida. Jeg skal feire påske, venner og livet. 

29 kommentarer

29 thoughts on “IT’S MY….

  1. Hvorfor klikker dere? Hun har skrevet 23PR! Kanskje det skulle stå år, og hun har til og med nevnt bilforsikring. Noe så og si alle vet er at man må være 23 for å få billigere forsikring enn de som e under 23 🙂

  2. Gratulera så mye med dagen.Hvor gammel du er ikke så nøye. Det er vel bare tall.Vi skal jo være snille med damene uansett. Koz deg på dagen. Klem.❤👍👍

  3. Gratulerer såå mye med dagen❤️Jeg elsker bloggen,instaen,snappen og YouTube kanalen din💕❤️Du er sykt pen og en veldig bra person med en kjempe fin personlighet❤️ Ønsker deg alt bra i fremtiden❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *