BILDER FRA PREMIEREFESTEN

Categories Ikke kategorisert


Vi fikk beskjed om å si “MILD KEBAB” hahaha

Som jeg fortalte dere i går så skulle Andrea og jeg på Thomas sin premierefest til “Jeg heter ikke William”. Vi fikk se tre av episodene i går og jeg kan si så mye som at dere har MYE å glede dere til, det er en utrolig morsom serie. Jeg var ikke i topp form i går, så jeg bestemte meg for å ikke drikke noe særlig. Andrea derimot valgte kanskje å drikke litt for mye, så det endte med at jeg møtte en fyllesyk jente da jeg sto opp i dag, haha. Som dere vet så skal jeg bli et nytt og bedre menneske og det innebærer å ikke drikke seg alt for full. 

Nå kommer snart Ine på besøk, så skal vi gjøre oss klar for enda en premierefest. I dag er det bloggerne, noe jeg gleder meg skikkelig til. Det vil heldigvis være flere kjente fjes der, sånn at man føler at det er okei å være edru. Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg blir ekstremt sjenert i samlinger der det er masse ukjente mennesker. Jeg tror derfor det vil være litt lettere å være edru i dag, sånn at jeg kan bli den nye Grunde, i promise! hehe neida. All ære til deg Grunde som gjør dette hver gang, det er så utrolig stort av deg. Jeg er stolt <3

4 kommentarer

4 thoughts on “BILDER FRA PREMIEREFESTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *