RARE FAKTA OM PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel

De kan klippe en episode nesten akkurat som de vil. Det som er så synd er at mange av dere som ser på Paradise Hotel ikke forstår at en episode klippes fra 24 timer helt ned til 45 minutter, det er sykt mye. Det er utrolig mye som ikke blir tatt med på TV, selv om man er helt sikker på at det vil bli vist til seerne. Dere må derfor ikke være så kjappe med å dømme etter en episode, for det kan være mye som har blitt klippet bort. Jeg har selv vært i den situasjonen og den er absolutt ikke morsom, spesielt ikke når andre begynner å påstå at det er for å unnskylde seg selv. Jeg vet mange har reagert på dette med Newa og Erik og har vært ganske hard mot Newa. Nummer 2. man knytter seg ekstremt mye til menneske rundt seg når man er inne på hotellet. Vi møter INGEN andre og får derfor et helt spesielt forhold til hverandre. Det er derfor ikke unormalt at følelsene kommer mye fortere enn hva de ville gjort kanskje her hjemme i Norge. Fire uker inne på Paradise virker som tre år hjemme, i promise. Nummer 2. Nå vet ikke jeg hva som har skjedd bak kulissene, men det er jo åpenbart at Erik også har sendt signaler som kan ha blitt oppfattet på en annen måte av Newa. Det er også mye som klippes bort, så for alt dere vet kan godt Erik ha gitt like mye tilbake til henne som hun gir til han. Sooo stay col!

Det er ikke helg på Paradise Hotel. Jeg ser det enda er mange som lurer på hva vi gjøre i helgene på Paradise Hotel. Helg eksisterer ikke hos oss, vi har mandag-torsdag før vi igjen starter på mandag. 

Vi som sjekker inn først er sammen en god stund på utsiden. Starter-jentene i vår sesong var sammen i nesten 10 dager før vi fikk sjekke inn på hotellet og guttene var sammen enda lengre. Jeg vet det er mange som reagerer på at man er så lei seg allerede etter uke en, men det dere ikke ser er at vi allerede har rukket å knytte sterke bånd før vi sjekker inn på hotellet. 

Vi blir alltid stilt spørsmål på Sync. For dere som ikke vet det så er sync der vi sitter alene å snakker på skjermen. Dette er rom i kjelleren med en grønn vegg der vi blir intervjuet av tre helt fantastiske mennesker. Sync er et sted der man kan frigjøre alle følelsene man har inni seg, selv om det kanskje ikke alltid er like lurt om man ikke ønsker at alt skal komme på TV senere, hehe! Man får et helt spesielt forhold til de nede på sync. Jeg vet det er mange som tror at vi bare snakker i løse luften, men alt vi snakker om har vi gjerne blitt spurt om på forhånd. “Hva synes du om frokosten?” “Hva tenker du om valget Kevin har gjort?” og “Hvordan var det å våkne opp med Sofie i dag?“. 

De spiller mer på humor. Jeg vet mange klager på at Paradise Hotel er så kjedelig, at det er så lite sex og drama. Sammenlignet med Svenske og Danske paradise så spiller det Norske åpenbart mer på humor enn våre naboer. Spør du meg synes jeg dette bare er dritbra, for hvorfor må vi se sex og krangling for å kunne like et TV-program? Det er jo så mange der ute som snakker om at vi må være forbilder for unge jenter og gutter og som de aller fleste vet så er det en ganske ung følgerskala på Paradise Hotel. Jeg synes det er fint at vi kan vise at ikke alt handler om sex og faenskap. Dere må også huske at det er mye som blir klippet bort, både i vår sesong og den nye (har jeg hørt rykter om). Jeg vet ikke om dere har fått det med dere, men Paradise Hotel er nå nominert til Gullruten, noe som ALDRI har skjedd før. Det viser bare at de har gjort noe riktig 😉

Vi må skrive navn på den vi skal stå bak på parsermonien. Noen timer før parsermonien starter får vi utdelt en lapp der vi skal skrive første og andrevalg. Helt frem til uke 6 sto det alltid 1. Kevin og 2. Petter. Etter at jeg ble partner med Morten sto det 1. Morten og 2. Kevin. Da er det altså slik at om det allerede står noen bak første valget ditt så må du stille deg bak andrevalget. 

19 kommentarer

19 thoughts on “RARE FAKTA OM PARADISE HOTEL

  1. Hva skjer med de som ikke har partner og ofte sier på parsermonien at de tok en sjans der og da å valgte på sparket? Hvem har de skrevet på lappen liksom?

  2. Den siste ble jeg faktisk sjokka over! Må du virkelig gjøre det😯

  3. Kan du begynne å dele hva du spiser til middag? Enten på snap eller her på bloggen? Vil gjerne få tips til kjøttfrie middager, syns det er så vanskelig!

  4. Noe av grunnen til at jeg i det hele tatt ser på er fordi jeg synes det er fascinerende å se hvordan andre mennesker tenker taktikk og andre ting, og hvor forskjellige folk faktisk er. Synes det er utrolig interessant å se hvor ulike mennesker faktisk er, haha

  5. Lurte på en ting med de pillene du har fra good for me, om du vet noe om det er noen bivirkninger eller stoffer som kan være farlige i dem?😊

  6. Mista noen av dere tellinga på dagene inne på paradise hotell, hvis det er mandag – torsdag hele tiden?

  7. Så hvis det står en annen bak Kevin da, men du vet at han velger deg og han er førstevalget ditt, så kan ikke du stille deg bak han? Morsomt innlegg btw💋💋

  8. Men om flere skrev kevin på første hvem avgjør hvem som må gå til andre valget og hvem som går til kevin? Haha

  9. Jeg er fra Danmark og er vant til det danske paradise hotel og det er rigtigt hvad du siger. Jeg synes dog at Paradise hotel Norge er meget bedre!! end det danske.
    I er meget sødere og personerne virker sjovere og som “bedre” mennesker.
    Jeg elsker PH norge! 🙂 efter jeg har set Norges, synes jeg at det danske er nederen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *