PREMIEREFEST TIL BLOGGERNE

Categories Personlig

I går startet dagen med at jeg fikk besøk av flotteste Ine. Hun skal være her hele helgen, as always. Jeg får ikke sagt det nok, men det er faktisk så sykt morsomt/tilfeldig at jeg skrev på bloggen for bare et par måneder siden at Ine var min favorittdeltaker i årets sesong, så endte det hele med at vi ble så gode venner. Det er ikke alle mennesker man møter som man virkelig klikker med, men det gjorde jeg med denne jenta. Det føles ut som at vi har kjent hverandre i mange år og det er verdens beste følelse <3

Ine kom også med bursdagsgave til meg, noe som var veldig søtt av henne. Jeg begynner å føle meg litt gammel, så bursdagsgave var ikke i tankene mine. Jeg vet det er mange som vil bli provosert over at jeg sier at jeg er gammel, men jeg håper at dere forstår hva jeg mener. Jeg vet jo innerst inne at jeg ikke er gammel, men det stresser meg helt seriøst at jeg snart er 25 år gammel. HVOR HAR TIDEN BLITT AV? Jeg som trodde at 23-åringer var skikkelig voksen for bare noen år siden, hehe lolz. Btw, Ine kjøpte meg en ost som en tullegave da vi helt seriøst spiser 3 kilo ost når vi er sammen, så vet dere det. 

Som jeg fortalte dere i går så skulle jeg på premierefesten til bloggerne, noe som selvfølgelig var veldig hyggelig. Jeg må si at jeg er stolt over mange av deltakerne, for de er virkelig fantastiske mennesker. Jeg gikk på tredemølla i går å gråt meg gjennom en av episodene på grunn av bryllup og et så sterkt ønske om å bli gravid. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes helt klart dette har vært den beste starten på bloggerne hittil. Det er veldig mye mer personlig enn de andre gangene og det er jo AKKURAT det vi ønsker. Av en eller annen merkelig grunn så elsker vi mennesker å høre om privatlivet til andre, det er vel kanskje derfor blogg har blitt en så stor business? Her må man dele både på godt og vondt. Man driter seg ut, samtidig som man blir hatet og elsket om hverandre. En utrolig spesiell jobb, men jeg kunne virkelig ikke gjort noe annet. Jeg ELSKER jobben min. Mye takket være alle mine fantastiske følgere, takk.. ♥

I går møtte jeg Joakim i virkeligheten (om jeg kan si det sånn?) for aller første gang. Det er vel egentlig litt feil å si, for jeg har møtt Joakim på arrangementer før, men jeg har aldri snakket skikkelig med han. I går hang vi sammen hele dagen og alt jeg kan si er at jeg digger Joakim. Jeg har alltid hatt et godt inntrykk av han på grunn av det jeg har sett på TV, men han er enda bedre i virkeligheten. Ine, Joakim og jeg hadde seriøst en så utrolig morsom avslutning på kvelden. Vi skulle egentlig på nach, men endte opp på Max med drikken til de vi skulle på nach med??? hahah. 

24 kommentarer

24 thoughts on “PREMIEREFEST TIL BLOGGERNE

  1. Digger deg, kan du lage et innlegg om hvordan ting er mellom deg og Morten?
    Håper du fikk en super bursdag

  2. Jeg skjønner om du ikkevold svare, men et du og Morten ferdig med pausen deres? Elsker deg❤️

  3. Hei Sofie❤️ Du er en av mine største motivasjoner her i verden! Men jeg fikk et lite spm hvis du er med han Joakim… betyr det at du og Morten har slått opp?

  4. Du er bare så fin!!!! Og du skriver utrolig bra ass!! Elsker bloggen din, og som sagt så ser du rett og slett så fin ut. Hele kroppen din og personligheten din er sykt bra!!! Fineste!!!! Du er en utrolig god skriver, og det er det ikke alle bloggere som er ass!! Har sterk tro på at du kommer med på bloggerne(hvis du vil da)❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *