UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Er Kevin singel? 
Kevin er singel ja 😉

I så fall ja, hvordan ser drømmedama hans ut? 

Hva ville du blitt hvis du ikke var blogger?
Da tror jeg nok at jeg hadde satt meg på første fly til Los Angeles å funnet en rik mann. Hehe neida, jeg vet faktisk ikke. 

Hva synes Morten om at Kevin bor hos deg og at dere deler seng?
Han sier ingenting på det. De aller fleste har vel fått med seg nå at Kevin og jeg bare er venner og ikke noe mer. Morten måtte faktisk dra hjem å sove en dag da Kevin skulle sove her, haha. Bros before hoes, right?

Når begynte du å bruke sminke? 
Aaalt for tidlig, 5-6 klasse tror jeg? Jeg var den eneste i klassen som brukte sminke. Jeg husker enda hvor mye jeg elsket å skille meg ut, det var liksom min greie. Jeg kunne jo ikke sminke meg for fem flate øre da, hehe. 

Når skal du og Andrea flytte fra hverandre? 
Usikkert, til Andrea finner seg noe annet. Hun må være ute senest 31 juli da 🙁

Er det ikke tøft å være blogger med tanke på alt hatet du får?
Til tider, ja. Det har vært noen ganger jeg har følt for å bare gi opp, men så forstår jeg at det bare er et fåtall av mennesker som har et stort behov for å trykke meg ned. Det er dessverre sånn at man henger seg mer opp i de stygge kommentarene enn de snille, noe som er SÅ synd. Jeg har jo så mange fine lesere innom her hver eneste dag som legger igjen fine kommentarer. Dere vet hvem dere er, tusen takk <3 

Er Kevin en av beste vennene dine?
Ja, det er han så absolutt. Jeg er veldig takknemlig for å ha en så fantastisk gutt i livet mitt <3 

Hvordan er drømmemannen din?
Jeg har egentlig ikke en “drømmemann”. Jeg har alltid sagt at jeg “jeg vil ha sånn og sånn”, men så viser det seg jo gang på gang at de ikke er sånn som man.. forventer? eller ser for seg. 

Hvorfor er du ikke så ofte med Andrea lengre?
Vi er jo sammen hver dag da vi bor sammen, så det er liksom ikke så naturlig å finne på ting. Vi må ikke møtes eller finne på noe for å være sammen, noe som egentlig bare er ganske digg. Jeg spør ofte Andrea om hun vil være med ut å spise eller gjøre ting, men hun sier 9/10 ganger nei da hun ikke har penger. Jeg forstår det veldig godt, for jeg hadde nok ikke hatt råd til det om jeg ikke hatt den jobben jeg har. 

Hva er ditt favorittprodukt når det kommer til sminke?
Huda Beauty sitt desert dusk palett, de har SÅ mange fine øyenskygge farge.

Har du og Morten flyttet sammen?
Nei, det har vi ikke. Ingen av oss er klar for å flytte sammen, så det hadde vært helt uaktuelt per dags dato.

Synes du Martine Lunde var en verdig Paradise Hotel vinner? 
Hahah hell no.. Joda, jeg tuller bare. Det synes jeg selvfølgelig <3 

Hva er greia mellom Martine J og Kevin?
Det er absolutt ingenting mellom de, det var bare en tull. Spør du meg så synes jeg at Kevin og Martine hadde vært et veldig fint par da, de matcher jo så godt. Se for deg alle #couplegoals bildene de kunne tatt sammen, ååh!!

 

44 kommentarer

44 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei, du er en fantastisk blogger, leser bloggen din ofte , det er fint å se å lese alle de bra innleggene dine ❤hvor jeg ser at du er en person som er deg selv og står for ditt❤ Heier på deg videre

  2. Hvorfor er du så smålig og gjerrig? Hadde det ikke vært en GLEDE å spandere på bestevenninnen din? Du vet jo selv at hun ikke har råd, så spiller ingen rolle at du spør henne om å bli ut å spise.

  3. Hei leserne til Sofie <3 Sofie har tilbudt seg å spandere på meg fra tid til annen, men jeg er ikke komfortabel med det! Jeg blir gjerne med ut og spise de gangene jeg har råd til det, men det er ofte andre ting jeg må prioritere og jeg synes ikke det er sååå verdt å bruke masse penger på å spise ute når jeg kan spise hjemme. Bare fordi Sofie tjener godt betyr ikke det at hun må betale for alle rundt seg som tjener mindre enn henne. Det er hennes penger som hun har tjent og da skal hun få bruke de på akkurat hva hun vil! Når det er sagt så er hun veldig gavmild og gir masse til menneske rundt seg og deler mange av godene hun får av å ha den jobben hun har, så vær snille med henne <33333 Masse elsk, klem fra meg!

  4. Hei Sofie<3
    Jeg er innom vloggen din nesten vær dag, men har hatt det veldig hektiskt de siste ukene, med mye tentamener og eksamener, så har ikke rukket å lest boligen din så veldig mye! Så lurer bare på ett spørsmål som jeg ikk skjønte! Så jeg bare lurte på en ting, skal du å Andrea flytte fra hverandre????

  5. Hvorfor er Kevin i Oslo hver dag nå egentlig? Trodde han var opptatt med jobb i Stord hele tiden jeg?

  6. Digget svaret på hvordan drømmedama til Kevin ser ut 😂😂 akkurat min type humor 🤓😏

  7. Hahaha lenge siden jeg har sett Andrea på dine sosiale medier, driver hun fortsatt og klapper når hun er fornøyd? 😛

  8. Igår så la jeg ikke merke til deg da jeg spurte om å ta bilde med Martine og nå følger jeg meg så slem. Ville også ta bilde med deg altså😭

  9. Ikke noen flere sesonger av pH?!?! Jeg hadde alerede tenkt til å melke meg på når jeg er gammel nok om 8+ år!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *