UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Hvordan er det å skulle ta seg av Celine samtidig som du skal blogge, trene osv?
Jeg vil vel egentlig si at jeg har bedre tid til Celine nå enn hva jeg hadde med en vanlig jobb. Jeg jobber jo hjemmefra å ser hun derfor mye mer enn hva jeg gjorde da jeg hadde arbeidsdag på 9,5 timer. 

Hva liker du best med Celine?
Personligheten hennes. Celine er heelt rå, dere skulle bare visst!

Hva er det flaueste som har skjedd med deg?
Hmm.. godt spørsmål! Det må kanskje være at jeg klarte å prompe på låret til Morten, haha. Jeg synes promping er kjempeflaut uansett hvem jeg er sammen med, så dere kan jo tenke dere hvordan jeg hadde det etterpå. Jeg klarer ikke å prompe foran mamma engang. 

Hva er det beste og verste med Morten? 
Det beste må være at han er veldig morsom og snill, det verste er at han blir veldig fort sur… haha

Har du noen gang slitt med spiseforstyrrelser?
Nei, det vil jeg ikke si. Jeg har hatt et veldig anstrengt forhold til mat etter bikini fitness, men det har blitt myyyye bedre nå. 

Fortalte du moren din at du hadde hatt sex? din første gang altså.
Nei, det gjorde jeg ikke. Hun hadde sine mistanker så hun hadde lest i DAGBOKEN MIN!!! og det var der hun fant det ut, hahah!

Hvor mye fikk du betalt for å være med på PH?
Jeg fikk ikke betalt for å være med på PH. 

Hva synes du om at Martine Lunde skal være med på kjendis farmen?
Jeg synes det er såå morsomt 😀 Jeg gleder meg veldig til å se henne på TV-skjermen. Jeg er også veldig spent på å se hvor lenge hun kommer til å være der inne, da Martine absolutt ikke er en gårdsjente at all. Hun overrasket på PH, så jeg regner med at hun vil overraske nå også 😉 <3

Vet du om noen deltakere som skal være med på ex on the beach som ikke er sluppet?
Ja, det gjør jeg! Jeg vet faktisk veldig mye som skjer i denne sesongen allerede. Jeg tror dere har mye å glede dere til. 

Hva hadde du gjort om Morten hadde vært utro mot deg?
Det er et veldig vanskelig spørsmål. Det er jo ganske lett for alle å si at de hadde dumpet kjæresten med engang, men jeg har lært at det ikke alltid er så lett som man tror. Hadde han hatt sex med en annen jente så hadde jeg nok dumpet han, for da ville jeg nok aldri klart å stole på han igjen. 

Hva var den egentlige grunnen til at du flyttet fra Tromsø?
Jeg trivdes ikke rett og slett. Miljøet var helt forferdelig. 

Hvor skal du og Morten reise? 
SANTORINIIII 😀 herreguuud som jeg gleder meg til alle fine bildene vi skal ta. 

Hvor ofte har du og Morten sex?
Du, det vet jeg ikke. Det varierer fra uke til uke, noen ganger har vi mer og andre ganger har vi mindre. Vi har sex et par ganger i uken, noe mer nøyaktig svar enn det har jeg dessverre ikke. 

Hva er det du savner mest fra Paradise Hotel?
Samholdet vi hadde der inne. Den kontakten vil vi nok aldri få igjen, noe som selvfølgelig er trist å tenke på. 

Er ikke du og Petter venner?
Jo, det er vi. 

Still meg spørsmål til neste uke <3 jeg skal ta med ALLE 😉

21 kommentarer

21 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Sikkert litt kleint spørsmål, men hvor ofte må du komme, om du skjønner hva jeg mener 🙈

  2. Har du/hvilken religiøs bakgrunn har du? Eller er du ateist?
    Hva er favorittmaten din, utenom taco?;)
    Hvordan ønsker du at dine lesere skal hilse på deg på gata? (eller hvor som helst)
    Hvor ofte reiser du til Tromsø i året?
    Hvordan håndterer du kommentarer som går litt for mye inn på deg? Hvordan er det å bli fortalt at du er et dårlig forbilde? Og hvordan er det å lese så mange fine ting om deg selv hver dag?
    Brain dump, hva tenker du på akkurat nå?

  3. Ikke for å skremme deg, men Santorini er det verste stedet man kan dra til når det gjelder Hellas. Hellas er veldig jorskjelv utsatt og Santorini består kun av gamle bygninger som er laget av mur, så hele den byen raser om det skulle skje. Og det er ganske store sjanser for det også, jorskjelv i Hellas er veldig normalt. Man tenker selv at det ikke kommer til å skje deg osv, gjorde det selv helt til jeg var i Hellas i fjor sommer og opplevde et stort skjelv som folk mistet livet i. Sier virkelig ikke dette for å være frekk, mer som en advarsel. Ta vare❤️

  4. “26.05.2018 kl.23:45”
    Herregud, alt det folk spør om. Kjenner jeg blir flau på dens vegne.
    Nesten så jeg får lyst til å be vedkommende skjerpe seg, og la folk ha sitt privatliv i fred. Jeeezes!!

  5. Kjipt at det du glerer deg mest til er slle fine bildene dere skal ta. Skjønner jo at det er masse inspo der, men det burde kanskje ikke bære første reaksjon? (Dette er jo bare ut fra det du skrev i innlegget)

  6. når begynner ex o.t.b?
    tydelig at du er sjalu, hvorfor har du så behov for å prøve å få oss til å ikke tro det?
    Bare å spørre en av kompisene til M hva han sier til de om det..

  7. “26.05.2018 kl.23:45”
    Herregud, alt det folk spør om. Kjenner jeg blir flau på dens vegne.
    Nesten så jeg får lyst til å be vedkommende skjerpe seg, og la folk ha sitt privatliv i fred. Jeeezes!!
    Helt enig meg deg der, er det mulig tenker jeg.. off..

  8. Hvordan husker man å ta p-piller til rett tid hver dag på ph? Tenkte bare siden man ikke får ha mobilen og noen har jo kanskje piller som skal bli tatt på bestemte tidspunkt
    Kan du kanskje ha små konkurranser på insta hvor man vinner shoutouts? Tenker bare det kunne vært litt gøy hihi

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *