SLIK FÅR JEG ET HVITERE SMIL

Categories Ikke kategorisert

Reklame | Premium White

Som dere vet så er et fint og hvitt smil viktig for meg, det er akkurat derfor jeg bruker Premium WhiteDen gjør ikke bare tennene mine hvitere, den hjelper også mot misfarging fra te, vin, kaffe og brus. Jeg er avhengig av Pepsi Max, noe som dessverre ikke er så bra for tennene mine. Det er akkurat derfor jeg er så glad for at Premium White funker så bra som det gjør ♥ Det er jo også superdigg å kunne bleke tennene hjemme samtidig som man får et så fint resultat. Her om dagen så jeg på 13 gode grunner i de 30 minuttene jeg ventet på at blekingen skulle fungere, bare et lite tips for å få tiden til å gå. 

STEG FOR STEG

❤️Kok litt vann i en kjele før du tar en og en tannskinne ned i det kokende vannet. Hold skinnene i det kokende vannet i ca 3 sekunder. 

❤️Ta skinnende opp fra vannet og plasser dem i munnen samtidig som du biter sammen, dette er for at de skal forme seg etter tennene dine. PS; Dette skal du kun gjøre den første gangen du bleker denne dine. 

❤️Etter du har forment skinnene kan du klippe av “håndtaket”. 

❤️Puss så tennene i et minutt med tannbørsten din og sprayen som fulgte med. 

❤️Sprøyt så inn blekemiddelet i tannskinnene og sett dem på tennene. 

❤️Plasser så LED-lyset utenfor tannskinnene. Sett så stoppeklokken på 30 minutter. 

❤️Etter 30 minutter er behandlingen ferdig så du kan nå skylle munnen og pusse vekk rester av gelen. 

PS: Settet er et av de mest effektive og komplette profesjonelle blekesettene til hjemmebruk. Det inneholder følgende: Tannbleknings-gel 10ml, 2 stk, formbare tannskinner med oppbevaringsboks, aktivatorspray og Led-lys for maksimal effekt.  

Jeg har vært så heldig å få lov til å gi alle mine følgere 50% rabatt på Premium White. Alt du trenger å gjøre er å trykke HER ♥ 

29 kommentarer

29 thoughts on “SLIK FÅR JEG ET HVITERE SMIL

  1. Hei Sofie!
    Sååå fin du er! Har hørt du har brukt/bruker betakaroten gold, er den å annbefale? Blir man mere brun? Jeg er blek så vil bli brun, gjerne kom med anbefalinger til å bli brun! Digger bloggen din❤️

  2. Om man vil ha hvite prikker på tenna og ødelagte skinner, så velg dette!
    Jeg har testet fire ganger. Til slutt ryker tålmodigheten.
    Uproft og lite troverdig at du har slik reklame!!!

  3. Hei!
    Jeg kom over dette innlegget og så meg nødt til å legge igjen en kommentar fordi jeg syns det er skremmende hvordan bloggere ukritisk reklamerer for diverse produkter. Det handler ikke om at jeg har lyst til å kritisere noen ting som helst, men jeg bare undres om man som blogger er bevisst på det. Jeg tenker at det er skremmende å fremme verdier som handler mer om å tjene mest mulig penger, i stedet for og faktisk gjøre det på en ærlig og redelig måte og f.eks. si at “Nei tannbleking det vet jeg kan være skadelig, så det sier jeg faktisk nei til”. Tannbleking er dokumentert for at kan føre til plager i tannkjøtt, nerver og på emalje. Selskapet Premium White bryr seg selvfølgelig ikke om det og ser hvor de kan få markedsført seg – jo i gjennom bloggere. Jeg tenker at bloggere så absolutt bør stå opp for ting som dette og ikke reklamere ukritisk for at andre og seg selv skal tjene mest mulig penger. Men igjen, jeg er absolutt ikke ute etter å ta noen! Men jeg bare syns det er viktig å påpeke det, og jeg lurer selvfølgelig på hva du tenker om det 🙂
    Elisabeth

  4. Hei! Jeg har et spørsmål angående Sponsing av produkter fra en bedrift. Jeg lurte på om du får betalt for å reklamere for et produkt, og eventuelt hvor mye det er? <3

  5. Hei, vær så snill å svar! Kan man bestille settet til 449 kun EN gang? uten abonnement eller at det kommer en til eller flere før man kan avbestille? 🙂
    Og blir tennerne bleket godt etter det ene settet?

  6. Anonym: Jeg fikk svar fra premium whitning at når du mottar første produkt så sender du bare en mail eller ringer der du forteller at du ikke ønsker å motta flere. Så ingen binding 🙂

  7. Elisabeth Stenerud: Hei Elisabeth! Takk for reflektert kommentar. Det kan så klart være skadelig med tannbleking av ulik sort, avhengig av type og hvor hyppig og lenge man tar det. Jeg er ikke fagpersonell men prater om egne erfaringer, jeg har ikke opplevd noe negativt med produktet jeg annonserer for her og trives med resultatet det har gitt. Jeg har ikke annonse ukritisk og takker nei til det jeg ikke føler jeg kan stå inne for. Har du flere spørsmål om dette vil jeg anbefale å kontakte Sospeso som selger tannblekingen eller mitt management Ad Sales AS. Ha en fortsatt god dag. ?

  8. Hei!
    kan du legge ut en video der du viser steg for steg? Hvor mye gel som skal brukes osv? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *