UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

UKENS SPØRSMÅL ♥

Kan du og Morten ha Yoga Challenge?
Ja, vi har det på planen 😀

Var du russ? Kan du i så fall dele et bilde med oss?
Jeg var rødruss i 2014, hehe!

Når kan du og Morten ha sex igjen?
Vi kan ha sex nå,

Har du møtt Morten? Andrea sin nye kjæreste? 
Jeg fikk møte han litt på flyplassen i går før han skulle reise hjem til Sørlandet. 

Følte du mye kroppspress da du var liten?
Ja, jeg gjorde dessverre det. 

Hvordan var det å møte Andrea igjen? Gråt du?
Jeg har spilt inn video da vi overrasker Andrea, så dere vil få se alt senere i dag <3

Hvordan var det å møte Morten? Kjæresten til Andrea?
Det var veldig koselig. Jeg liker Morten såå godt allerede, han virker som en super fyr. 

Hvem heier du på i skal vi danse?
Jeg heier jo selvfølgelig mest på Martine, men også Aleksander. 

Virker Morten like god som på TV?
Ja, det gjør han. Morten virker som 10 av 10. 

Blir du gjenkjent på gata? 
Ja, det gjør jeg. Det er veldig koselig med dere som kommer bort å snakker til meg, det elsker jeg. Jeg har fått en del meldinger fra dere som sier at dere har sett meg, men ikke turte å komme bort. Det er ingen grunn til å være redd, for jeg blir SÅ glad for å møte alle dere som følger meg og mitt liv. 

Hva gjør du for å virkelig slappe av?
Ingenting. Jeg kan dessverre ikke å slappe av, det er min dårligste egenskap. 

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?
Vi har vært sammen i 1 år og 4-5 måneder. 

Overrasket du Andrea på flyplassen?
Jaa, det kommer video senere i dag!

Hvordan er det å være sammen med Morten?
Det er morsomt, fantastisk, spennende men også litt utfordrende til tider. Vi har en god blanding av alt, noe jeg er veldig glad for <3 

Hvordan har du og Morten hatt det etter dere flyttet sammen?
Vi har hatt det veldig bra, noe jeg er ekstremt takknemlig for. Jeg har ikke hatt de beste erfaringene med å flytte sammen med en kjæreste, så jeg var jo livredd for at det skulle være ødeleggende for oss å flytte sammen, noe det heldigvis ikke var. Jeg vil vel egentlig si at vi har vokst tettere sammen etter vi ble samboere. 

Kan du være med på skal vi danse?
Jaa. Om jeg blir spurt så takker jeg ja 🙂

Hvordan er livet ditt?
Livet mitt er veldig bra. Jeg er evig takknemlig for alt jeg har. 

Synes du egentlig at Andrea og Morten passer sammen og fortjener å vinne? Eller stemte du bare på de for at dere er bestevenner?
Selvfølgelig synes jeg det. Jeg har aldri sett Andrea forelsket før, hun har heller aldri vært det. Morten må nok være veldig spesiell for henne, og jeg synes at Morten utfordrer Andrea på en bra måte. Han har fått henne til å åpne seg på en måte ingen andre har, noe som er så fint å se.

Bruker du linser? Du har så fint øyefarge
Jeg bruker linser, men det er kun kontaktlinser med styrke. Jeg er nesten blind uten, så jeg er helt avhengig av å bruke det hver dag. Tuusen takk <3 

Hvor mange ganger i uka trener du?
Alt fra 2-5. Det er spørs hvor mye tid og energi jeg har. 

Hvor mange gange har du farga håret i år?
Det vet jeg ikke, og det er heller ikke noe jeg vil tenke på, haha. Stakkars håret mitt.. <‘3

Er det antall lesere du har på bloggen som bestemmer hva du får i lønn?
Nei, det er masse faktorer som spiller inn. Selvfølgelig har antall lesere noe å si, men det er veldig mye annet som også har en betydning. Jeg vet for eksempel at det er bloggere som har mindre lesere enn meg som tjener mye mer enn meg. Så ja, det er vanskelig å forklare. 

Når kommer neste video?
En i dag og en i morgen. 

Hva synes du om at Mortens spurte live?
Jeg synes det var sååå romantisk. Jeg digger Morten, han er seriøst verdens fineste fyr. 

Hvordan går det med skolen?
Det går veldig bra. Jeg trives så godt med faget og klassen. 

Trener du for å bli sterk eller for å slanke deg?
Jeg trener for å ta vare på kroppen min som jeg skal ha for resten av livet. 

Har sosiale medier vært med på å forandre deg som person?
Ja, det har det nok. Jeg mener uansett at det bare er positivt, for jeg har blitt flinkere, sterkere, mer åpen og motivert enn det jeg var før. 

Hvor gammel er Celine? og hvor lenge har du hatt henne?
Hun er 7 år. Jeg har hatt henne siden hun var en liten baby <3

Hvilken ferieplass vil du anbefale å reise til?
New York. 

Har du noe kontakt med Kevin? Savner du han
Jeg savner han såå mye. Han ble jo veldig opptatt etter at han fikk seg jobb, så jeg har ikke sett han på evigheter. Jeg synes alle dere som leser dette skal gå inn på hans siste bilde på Instagram å kommentere “kom til Oslo”

Hvor ser du deg selv om 15 år? 
Da ser jeg for meg at jeg har utviklet både meg og firmaet mitt veldig. Jeg har blant annet et firma for sminke og kanskje noe innenfor klær. Jeg har reist mye og mest sannsynlig bodd noen år i USA. Jeg har fått meg hus, Porsche, barn og er mest sannsynlig gift. 

Hva hadde du jobbet med om du ikke hadde hatt bloggen?
Umulig å si. 

14 kommentarer

14 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hvorfor skulle du ha blitt spurt om å være med på skal vi danse? Ikke frekt ment. Med tanke på at det er kjendiser som er med og ingen eldre vet hvem du er.

  2. Jeg vet det kommer Ann på hvor mange annonsører du får samarbeid med. Det er jo der de meste pengene kommer inn. Uansett vil jeg si at det er virkelig ingen som legger ut så mange innlegg som deg. Der er du kjempeflink. Du jobber virkelig med bloggen. Kanskje grunnen til at du ikke har så mange annonse er fordi du har så mange unge lesere? Eller takker du nei til mye?

  3. ^ ikke så mange eldre som vet hvem Martine eller Aleks heller er. For ikke å snakke om sophie Elise eller Amalie.
    Og de velger vel ikke akkurat hvem de voksne vet hvem er eller ikke. Det er et familieprogram og er mange jeg heller ikke vet hvem er, men har «blitt kjendt med» og digger samtlige!

  4. For du visste hvem alle som er med nå er??? 😜 Hun er vel ikke mindre kjent enn flere av de som er med I år eller andre år for den saks skyld!!

  5. du anonym der…det har da vært en haug B kjendiser med i skal vi danse…blir jo også kjent med de etterhvert

  6. Hvilken styrke samt linser bruker du? Vurderer du ikke bare å ta laseroperasjon da? Det gjorde jeg for 1 år siden, hadde -2 i styrke og nå er synet perfekt er sykt fornøyd nå😍 Deilig å slippe alt det stresset med linser

  7. Hei, jeg ville vare si at, jeg som jente leser bloggen din hver dag❤️ Du har hjulpet meg med kropspress osv. Jeg har fått mye mer selvtillit av å lese bloggen din❤️ Tusen takk for at du har hjulpet meg med alt jeg har slitt med💛 du er utrolig snill med leserne dine og du er ærlig. Jeg trur det er mange som har kommet over kropspress på grunn av deg💕 du burde være kjempe stolt av deg selv. Innleggene dine har hjulpet meg men alt egt❤️ Jeg elsker deg så mye, du er mitt forbilde💛💛💛💛💛 håper de spør deg om du kunne ha tenkt deg å vært med i skal vi danse, hadde vært så gøy☺️☺️☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *