EN ANNERLEDES JOBB

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Sykkelshorts. HER (20%) / Sko. HER (20%) 

I går bestemte vi jentene oss for å splitte lag da noen ønsket å shoppe og andre ikke. I og med at jeg ikke har behov for å kjøpe noe nytt valgte jeg heller å bli med Nina på bilmuseum. Nina er en sånn person som elsker biler, og siden hun hadde veldig lyst å dra bestemte jeg meg for å bli med henne. Jeg er ikke uinteressert i biler jeg heller, men jeg er ikke så fan at jeg oppsøker museumer helt frivillig, haha. 

Etter at vi hadde sett på sikkert 1000 forskjellige biler bestemte vi oss for å ha lunsj på en av mine favoritt restauranter, The Ivy. Det skal sies at det er veldig overpriset der, men jeg vil absolutt si at det verdt hver eneste krone. Selvfølgelig synes jeg det er helt crazy å betale 800 kroner for to pizzaer, men så er det ikke noe jeg gjør hver dag heller. 

Aprops middager og penger. I går så jeg for aller første gang en ung jente som var å spiste middag med en eldre herremann, eller om jeg heller skal være så direkte å kalle han for en rik gammel mann? Jeg vet jo at det er mange jenter der ute som lever godt på å ha en sugerdaddy, men jeg har aldri før måtte vitne en så klein og ubehagelig middag. Man kunne se på hele henne at hun hatet hvert sekund av det, likevel ble hun sittende.

Nå vet ikke jeg noe om hverken livet eller fortiden hennes, men fra utsiden var det veldig åpenbart at hun var på denne middagen for å få betalt regningene sine. Jeg begynte også å tenke på hvor mange som har fortalt meg at blogging er en rar jobb, men hva vil dere kalle denne “jobben” da? Haha nei uff, jeg er evig takknemlig for at jeg ikke er avhengig av et annet menneske økonomisk. 

44 kommentarer

44 thoughts on “EN ANNERLEDES JOBB

  1. Du er jo avhengig av lesere for å få betalt så det er ingen forskjell på dere bloggere og jenter som lever av sugardaddy …

  2. Den drakten du hadde på så absolutt ikke bra ut på deg….Har ikke sett noe så fælt på lenge. Ta heller på deg noe som passer deg! Blæ no høres det frekt ut men er bare min mening:-(

  3. Hvorfor bruker dere bloggere det rosafilteret på bilder 24/7?
    Maten og alt blir så stusselig. Gi oss ekte farger!

  4. Åh skjønner ikke hvorfor folk sier at vi som leser bloggen din er din «sugardady», på lik linje såner det jo folk som handler i matbutikk, sånn at de solskinnet der får lønn? Blir kunder også sugar dady da?

  5. Herregud la hu nå gå som hun vil. Skjønner ikke hva folk får ut av å kommentere ting for å dra andre ned. Er det ikke bare å la være å skrive noe?

  6. merker jeg blir oppgitt av så mange kommentarer om hva du har på deg? Syntes du er nydelig jeg❤️❤️ du kledde klærene skikkelig godt! Og enig om det med sugardaddys:( blir trist av menneskene som tror at å ha sugardaddys er eneste mulig utvei:/

  7. Så oppover her at flere har kommentert hva du hadde på deg, men eneste jeg har å si da drit i dem og de som skriver kan drite i å skrive det. Greit hvis de mener at det ikke er noe pent, men da kan de heller ha den meningen for seg selv. Hvis du føler deg vell i det, og liker det så bruk det<3 syntes du så kjempe bra ut og jeg digga outfiten🤩

  8. Altså den drakten var ikke noe pen. Det handler ikke om at «man ikke alltid må dele meningene sine»; men når man velger å legge ut disse bildene, så må man tåle både positivt og negativt. du har flott kropp og flott utstråling, men denne drakten var virkelig ikke flatterende. Gå i det du vil, for all del, men tål kritikk, og ikke bli frekk fordi du ikke er enig. Vi er tross alt ikke enig i alt du skriver eller legge tur bestandig vi heller 😄

  9. Tiril: Helt enig i det du skriver, men det handler jo veldig om hvordan man legger det frem også. Synes man at den ikke er fin, helt OK. Men om du tar deg en titt på hvordan disse kommentarene er formulert, så forstår du nok 😀

  10. Hvorfor står du så sykt rart hver gang du skal filme deg selv eller ta bilde i speilet? Ser ut som du presser ut den ene foten jævlig også

  11. “Haha nei uff, jeg er evig takknemlig for at jeg ikke er avhengig av et annet menneske økonomisk. ” vel, det er du, uansett hvordan du vrir og vender på det. Eller et annet menneske blir feil, men alle vi som leser. Syns det er dårlig gjort av deg å dømme et annet menneske og si at vi bør holde meningene våre inne om vi ikke har noe bedre å si. Ærlig talt., den sykkelshortsen var ikke så fin. Klem ;*

  12. Jeg synes drakten var veldig søt, men den kunne liksom sett bedre ut med noe tilbehør😁

  13. Hva er greia med at du snakker så sykt mye om sugardadyer. Om folk har lyst til å tjene penger på det, så må de få lov til det uten at du skal dømme dem. Det er ikke alle som tjener like mange penger som deg fordi de meldte seg på et reality program for å bli kjendis.

  14. Alle har forskjellige kropper, å det er bra at alle ikke er like. Men man må kle seg etter den kroppen man har.

  15. Såg kaldt ut å gå i badedrakt nå, litt kjipt å bli forkjølet på tur!:( kos dere masse giirls, jelly

  16. Synes du ødelegger bildene dine med alt for mye lys/exposure. Ser nesten ingenting :/ Du er så fin Sofie, så du trenger ikke å blende deg selv inn i bakgrunnen <3 Vet det er vanskelig, men ikke glem at du er både vakker på innsiden og utsiden, og dessuten morsom - det kan man nok ikke si om disse som kommenterer over her. Keep on being you <3 Du er fantastisk

  17. Altså, en liten tilbakemelding. Du har ikke kropp til den drakten. Ser du ikke det selv? Jeg vet du ser dårlig men man må kle seg etter kroppen.

  18. Heia!! Du rocker den suiten der 💯! Det var det første jeg tenkte!
    Så ser man i kommentarfeltet, det er til å spy av. Er så syykt lei av å lese sånt, og hva dere og andre unge jenter “må” finne dere i. Jeg er så fucka lei av Mads Hansen, Gjelsvik og Falck generasjonen. Im over itttttttt
    Kos dere ihjel. Smink dere masse, ta masse kule bilder, be sexy, be young, be u✨✨

  19. Jeg syns ikke man skal kommentere på noe som handler om utseende eller klær;)Det har ikke dere noe med og hvis du ikke syns det var fint trenger du ikke skrive det;)Man skal kunne gå i det man syns er fint uten at alle skal kommentere;)Har du ikke noe fint og di hold det inni deg❤️

  20. Kan itj bare folk få gå som dæm vill å bare få lov t å værra sæ sjøl, uten at folk ska kommenter det antrekke der hva itj fint og sånne ting dokk dom skriv d e kanskje bare misunnelig på ho. allj har sin stil sin måte å vær på ingen e lik allj e annerledes ingen kan væra helt lik #yougogirl❤️
    Love you❤️❤️

  21. Kan itj folk få lov t å værra sæ sjøl og værra som dæm e og gå med dæm kleian dæm vill alle e ikke lik her i verden kan folk drit i å skriv det der e ikke fint du er avhengig at folk leser og ditt og datt
    Vess dokk ikke har nå bra å sei koffor skjer dokker på d da?? Sofie e ein helt fantastisk person ho e den ho e og du som læs d her e den du e alle e forskjellig! Sofie du må stol på dæ sjøl å ikke bry dæ om Ka dæm andre sei du e fantastisk❤️

  22. Du ser fantastisk ut 😍 sklir rett inn i LA ✨ håper du koser deg masse!! Vær så snill å legg ut enda mer på snap og insta story! Er så gøy å følge med på

  23. Drit i alle de som skriver stygt! Jeg syntes du rocka outfiten, de r bare jelly for at du er så sexy som du er! U go girl!! Kos dere masse videre! <3

  24. Dessverre er det mange som ikke får seg jobb og må ta de jobbene og tjene penger der de klarer. Nå har ikke jeg noe sugar daddy og kunne aldri solgt meg selv på den måten, men jeg har en samboer som må forsørge meg fordi det er ufattelig vanskelig å få jobb over 50%. Jeg har en 20% stilling, dvs 6.000 kr utbetalt i måneden, jeg har hest som jeg ikke klarer å kvitte meg med etter 7 år, jeg skal kunne bo, spise osv. Det er ikke alle som er så heldig å ha noen som kan hjelpe, og det er JÆVLIG mange som ikke får seg jobb, så de må rett og slett få inn de kronene hvor enn de kan få de, slik at de har en seng og sove i, tak over hodet og mat på bordet. Dette hadde aldri vært min type jobb, men tror ikke vi skal sitte å dømme de som har sugar daddy, for vi vet faktisk ikke deres fulle historie.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *