19 KJAPPE SPØRSMÅL OG SVAR

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Hvor gammel er du? Jeg er 23, blir snart 24 år 🙁 

Hvor høy er du? 172 cm. 

Hvor er du oppvokst?  Tromsø og Tønsberg. 

Kan du leve av bloggen? Ja, det kan jeg. Bloggen er min eneste jobb. 

Hvem er du forelsket i? Justin Bieber <3 ooog Morten da 😉 haha neida <3 Morten, Morten og Morten. 

Nattklubb eller fest? Så lenge jeg er rundt gode venner så vil jeg helt klart si fest. Jeg er en sånn person som elsker vors av hele mitt hjerte, og prøver alltid å være så lenge jeg bare kan på vors. Jeg drar nesten alltid tidlig hjem fra byen, hehe ups.. 

Favoritt snacks? Det er heeelt klart smågodt. Can’t live without. 

Singel eller kjæreste? Jeg har egentlig lyst å si singel, for det høres mer selvstendig ut (noe jeg vil påstå at jeg er), men fortiden min sier jo noe helt annet. Så jeg må vel kanskje si kjæreste. Nå har jeg jo en veldig fin kjæreste, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten han <3


Jakke. HER / Bukse. HER / Lignende body. HER

Har du hatt en operasjon du aldri har fortalt noen om? Nei, det har jeg ikke. 

Hva er den største opplevelsen du har hatt? Det må nok være Paradise Hotel og livet etter. 

Har du noen gang flørtet med noen andre samtidig som du har vært sammen med Morten? Nei, det har jeg ikke. 

Har du noen gang blitt tatt av politiet? Nei, det har jeg ikke. Den eneste kontakten jeg har hatt med politiet er rett etter Utøya. 

Hvor mye tjente du forrige måned? Det er jeg faktisk ikke helt sikker på, har ikke regnet på det. 

Hva er det beste med å bo i Oslo? Kollektivtransporten, alle butikkene og at det alltid skjer noe. 

Hva skal du gjøre når bloggen går under? Da har jeg minst tre firmaer som jeg lever av. 

Om du må velge to personer som du ser på som dine nærmeste venninner etter Paradise, hvem? Andrea og Martine. 

Har du datet en norsk kjendis før? Morten Botten ;-))) hehe

Når legger du deg og når står du opp? Jeg legger meg 12-2, så står jeg opp rundt 9. 

Når var du intim med noen sist? Det begynner vel snart å bli en uke siden. 

35 kommentarer

35 thoughts on “19 KJAPPE SPØRSMÅL OG SVAR

  1. Hvilken Martine er det du ser som en sv dine nærmeste etter PH er d Lunde eller Johansen??? 🙂 bare nyskjærrig 🙂 i

  2. Da du skrev at de nermeste venninnene dine etter paradise er Andrea og Martine. Mente du Martine J eller Martine L?

  3. Da vet vi at du heller vil være singel…Sier bare stakkar Morten som har holdt ut med deg såpass lenge å du er bare sammen med han for å utnytte å du egentlig ikke elsker han. Tenk han kunne hatt en mye bedre dame enn deg da siden du vil være singel. Da kunne du ha tenkt på d før du gikk i et forhold med han enn å bare ødelegge for han,er nok mange søte jenter som vil ha han!!

  4. På den med nærmeste venninner mente du Martine Lunde eller andre Martine❤️ Å Sofie jeg elsker alt med deg som blogg, deg på paradise hotel, og at du er helt ubeskrivelig ❤️Hilsen din største fan

  5. Det er så gøy at du tror det er så lett å begynne med firma😂 også sier du at du skal ha tre? Gleder meg til det skjer. Halvparten av innleggene her inne er jo av at du er så slite å sånn osv . så jeg ser frem hvordan dette ender😂

  6. Hvor lenge blir du «hjemme»(?) i Tromsø? Håper du koser deg masse! Synes at du i det siste har åpnet deg på en helt annen og unik måte enn tidligere! Det setter jeg og garantert!!! Mamge andre veldig pris på. Tusen takk for at du viser at det finnes flere sider av livet og at noen dager rett og slett er helt grå💕klem

  7. Mye misunnelse ute å går her;( Kanskje alle som kommenterer Negativt .Trenger et kurs i nettvett. Og Nett “Mobbing”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *